جامعه‌المصطفی پرچمدار حرکت‌های قرآنی است/ تحصیل 820 طلبه در جامعه‌المصطفی اصفهان
کد خبر: 3691936
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

جامعه‌المصطفی پرچمدار حرکت‌های قرآنی است/ تحصیل 820 طلبه در جامعه‌المصطفی اصفهان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه اصفهان گفت: جامعه المصطفی پرچمدار حرکت‌های قرآنی، اسلام ناب و معارف اهل‌بیت(ع) است.

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید ابراهیم ملکی، رئیس جامعه‌المصطفی اصفهان صبح امروز پنجشنبه 26 بهمن‌ماه در مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی المصطفی که در تالار اهل بیت(ع) اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه المصطفی پرچمدار حرکت‌های قرآنی، اسلام ناب و معارف اهل‌بیت است.
وی با اشاره برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی المصطفی در اصفهان، افزود: این جشنواره قبلا در قم برگزار می‌شد، اما امسال با حضور شرکت کنندگان بیش از ۷۰ ملیت جهان در اصفهان برگزار شد.
وی به طلاب دیگر کشورهای اسلامی گفت: اکنون شما مهمان شهری هستید که در عرصه دین و انقلاب اسلامی پرچمدار بوده، شهری که شهر شهیدان، علما، علامه مجلسی‌ها و سایر علماست.
حجت‌‎الاسلام ملکی گفت: جامعه‌الصطفی در طول برگزاری جشنواره‌های متعدد قرآنی که برگزار کرده است، این توفیق را داشته تا از برخی خادمان قرآن نیز تجلیل کند، به طور مثال در جشنواره‌های گذشته از حجت‌الاسلام قرائتی، آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، آیت‌الله العظمی سبحانی، آیت‌الله العظمی جوادی آملی، آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی به پاس فعالیت‌ها و خدمات قرآنی که داشته‌اند در قالب نکوداشت، تجلیل شده است که امسال هم در این جشنواره از خدمات قرآنی آیت‌الله العظمی مظاهری تجلیل می‌شود.
وی ادامه داد: اکنون در جامعه‌المصطفی استان اصفهان۸۲۰ طلبه از ۳۵ ملیت مختلف در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین سطح 1 تا 5 در حال تحصیل هستند، همچنین ۱۵ تشکل و 9 انجمن علمی نیز در این مرکز دایر است.

انتهای پیام

captcha