هدف اصلی دشمن؛ حمله به ارزش های دینی و اخلاقی
کد خبر: 3691943
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

هدف اصلی دشمن؛ حمله به ارزش های دینی و اخلاقی

کانون خبرنگاران نبأ ــ نماینده ولی فقیه در سپاه فومن در همایش بصیرتی ناظران انتخاباتی شهرستان املش گفت: دشمنان ملت ایران تمام قدرت خویش برای از بین بردن ارزش ها و مبانی دینی مردم به کار گرفته‌اند.

به گزارش کانون خبرنگاران ايكنا، نبأ، حجت الاسلام میرشمس اکبرحسینی، نماینده ولی فقیه در سپاه فومن در همایش بصیرتی ناظران انتخاباتی شهرستان املش گفت: نکته ای دشمنان اسلام عزیز به جدّ در آن وارد شده اند و چند دهه ای است که برای آن تلاش می کنند و امروز تمام قدرت خویش را بر آن متمرکز کرده اند؛ حمله به ارزش ها و مبانی دینی است تا نظام را از درون استحاله کنند و بعد هم با یک ضربه از بیرون، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از هم بپاشند.
حجت الاسلام حسینی گفت: مقام معظم رهبری از سال 74 به تهاجم فرهنگی و پس از آن به ناتوی فرهنگی اشاره کردند و به مسئولان متذکر شدند اما همه ما متأسفانه خواب بودیم تا این که امروز فضای مجازی که نه به صورت مجاز بلکه به صورت واقعی وارد خانواده ها شده و باعث از هم پاشیدگی بسیاری از خانواده ها هم شده است.
حجت الاسلام حسینی گفت: پس از شکست عراق در برابر ایران در جنگ تحمیلی، دشمنان ما اتاق فکری تشکیل دادند و به این نتیجه رسیدند که تنها راه شکست دادن نظام از بین بردن اعتقادات دینی مردم است و برای مقابله با طرح های دشمنان باید فکر اساسی و عملیاتی کرد و به خانواده ها خوراک درست داد.
حجت الاسلام حسینی گفت: باید در جامعه آموزش درست و فراگیر و میدانی داشته باشیم تا اثر مستقیم و درازمدت داشته باشد. بیشترین ضربه ها در فضای مجازی از طریق انتشار اخبار دروغ و نادرست به پیکر نظام وارد می شود. کشورهای پیشرفته دنیا برای فضای مجازی محدودیت قائلند و فیلتر می کنند اما در کشور ما هیچ گونه نظارتی بر این فضا نیست.
حجت الاسلام حسینی گفت: براساس فرمایش مقام معظم رهبری باید بصیرت افراد زیاد شود و بصیرت یعنی دشمن شناسی و این که بتوانیم با تحلیل درست در هر قدم از حرکت دشمن، بتوانیم اقدامات بعدی آنان را پیش بینی کنیم و هدف آنان را تشخیص دهیم و برای خنثی کردن آن تلاش و دشمن را مأیوس کنیم.
حجت الاسلام حسینی گفت: از جمله آفت های آسیب زا به انقلاب؛ تجمل گرایی و اشرافی گری و کاخ نشینی مسئولان و مدیران نظام است و جبهه انقلاب یک جبهه توانمندی است و هدف دشمن از فشارهای اقتصادی بر مردم ایجاد بدبینی مردم نسبت به نظام است؛ اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بر عصبانیت دشمنان این ملت افزود.

الیاس عبداله‌پور

انتهای پیام/

captcha