جمهوری اسلامی برای انسان‌های آزاده دنیا، یك قله است/ امنیت؛ بزرگترین نعمت مجهول
کد خبر: 3692028
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
اسدی:

جمهوری اسلامی برای انسان‌های آزاده دنیا، یك قله است/ امنیت؛ بزرگترین نعمت مجهول

گروه اجتماعی ـ رئیس بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا بر این نكته تأكید كرد كه امروز جمهوری اسلامی ایران برای انسان‌های آزاده عالم یك قله و خاری در چشم دشمنان اسلام است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار محمدجعفر اسدی، رئیس بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا روز گذشته، 26 بهمن‌ماه در جمع كاركنان ستاد انتظامی فرماندهی انتظامی استان فارس، با بیان اینكه این انقلاب صاحب دارد و ان‌شاء‌الله به سر منزل مقصود خواهد رسید، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران برای انسان‌های آزاده عالم یك قله و خاری در چشم دشمنان اسلام است.
وی در ادامه با یادآوری اهمیت تأمین امنیت در كشورمان گفت: امنیت جامعه ما كه بزرگ‌ترین نعمت مجهول است، در دست كاركنان ناجا می‌باشد.
اسدی با بیان اینكه نیروی انتظامی در همه مسائل جامعه حضور دارد، افزود: خداوند در قرآن كریم می‌فرماید كه ما انسان را در رنج و سختی آفریدیم؛ بنابراین سختی و دشواری كار كاركنان ناجا نیز این است كه وظیفه تأمین امنیت در داخل شهرها و مرزها را بر عهده دارند.
رئیس بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا با تصریح اینكه نیروی انتظامی نمای اصلی ساختمان نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: اولین برخورد مردم در جامعه با كاركنان نیروی انتظامی است و اقدامات مناسب مأموران ناجا می‌تواند نمای این ساختمان را به بهترین وجه نشان دهد.
اسدی با اشاره به تأكیدهای فراوان مقام معظم رهبری پیرامون بصیرت، افزود: كاركنان نیروی انتظامی باید در جامعه از همه بیشتر بصیرت داشته باشند چرا كه با موضوع‌های مختلف و افراد خاطی سرو كار دارند.
این یادگار دوران دفاع مقدس خطاب به كاركنان نیروی انتظامی از آنان خواست تا نسبت به مسائل داخلی و خارجی كشور بینش داشته و آن را افزایش دهند.
انتهای پیام

captcha