مستند «پناه حرم» دهم اسفند رونمایی می‌شود
کد خبر: 3692037
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کارگردان مستند «پناه حرم»:

مستند «پناه حرم» دهم اسفند رونمایی می‌شود

گروه هنر ــ حسین سوهانی، مستندساز گفت: مستند «پناه حرم» دهم اسفند در همایش پدران آسمانی رونمایی می‌شود. این فیلم، مستندی درباره شهید مدافع حرم مجید قربان‌خانی است.

مستند «پناه حرم» دهم اسفند رونمایی می‌شود

حسین سوهانی، مستندساز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ درباره کارهای جدیدش اظهار کرد: هم اکنون در حال تدوین مستندی با نام «پناه حرم» هستم. این مستند درباره شهید مجید قربان‌خانی است. این شهید بزرگوار به عنوان حر شهدای مدافع حرم شناخته می‌شود، زیرا زندگی وی از گذری زمینی به پروازی آسمانی ختم شد.

وی افزود: این مستند قرار است در دهم اسفندماه همزمان با همایش پدران آسمانی رونمایی شود. در این مراسم تلاش می‌کنیم تا زمینه حضور ابراهیم حاتمی‌کیا را فراهم کنیم، البته در این رویداد تنها 10 دقیقه از زمان 30 دقیقه‌ای مستند به نمایش در خواهد آمد.

سوهانی ادامه داد: کارگردانی و تهیه‌کنندگی این کار را خودم برعهده دارم. این مستند از تصاویر آرشیوی و همچنین مصاحبه با خانواده این شهید شکل گرفته است. در این کار می‌خواستم تصویرگر این امر باشم که انسان در هر موقعیتی می‌تواند به سمت آسمانی شدن حرک کند، تنها کافیست که ایمان را سرلوحه کارهایش قرار دهد.

این مستند‌ساز اعلام کرد: هفته آینده نیز قرار است مستند «ابوزینب» که آن را نیز خودم کارگردانی و تهیه کردم از شبکه دو و مستند روی آنتن رود. در این کار گوشه‌ای از زندگی شهید بهرام مرداد تصویر می‌شود.

 

انتهای پیام

 

captcha