جبهه مقاومت خواب را از چشم صهیونیست‌ها گرفته است
کد خبر: 3692068
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

جبهه مقاومت خواب را از چشم صهیونیست‌ها گرفته است

گروه شهرستان‌ها: امام جمعه کاشمر با اشاره به تجاوز آشکار رژیم جنایتکار اسرائیل به حریم هوایی کشور سوریه، این اقدام جنگنده‌های رژیم جعلی صهیونیست را محکوم و اظهار کرد: سرنگونی جنگنده اف16 اسرائیل توسط پدافند ارتش سوریه پیام محکمی از سوی نیروهای مقاومت به اسرائیل غاصب و ارباب جنایتکارش آمریکای بزرگ بود و به آن‌ها نشان داد که جبهه مقاومت قوی‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنند.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی، امام جمعه کاشمر، ظهر امروز، ۲۷ بهمن‌ماه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کاشمر در اجتماع نمازگزاران این شهر با اعلام اینکه نباید در اظهار ارادت به فاطمه زهرا(س) فقط ادعا داشت، گفت: هرچند باید محبت را ادعا و اظهار کرد اما در عمل هم باید اثبات کنیم.
وی با اشاره به اینکه در رفتار، زندگی، حجاب و حیا باید به ائمه اطهار(ع)، اظهار کرد: در مجالس عزای حضرت زهرا(ع) حرمت ایشان حفظ شود.
طباطبایی با بیان اینکه زمانی که برای حزن اعلام می‌شود دیگر ایام شادی نیست، بیان کرد: متاسفانه برخی حرمت این ایام را نگه نمی‌دارند.
وی با اظهار تاسف از اینکه برخی در ایام دهه فاطمیه به برگزاری مراسم عروسی می‌پردازند، افزود: اینگونه نمی‌شود شعائر دین و حرمت‌ها را حفظ کرد.
امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه نباید مراسم دهه فاطمیه غریبانه برگزار شود، اظهار کرد: علمایی که در این ایام به منبر می‌روند باید معرفت افزایی کرده و شناخت مردم را نسبت به فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار افزایش دهند.
جبهه مقاومت خواب را از چشم صهیونیست‌ها گرفته است
وی در ادامه با اشاره به تجاوز آشکار رژیم جنایتکار اسرائیل به حریم هوایی کشور سوریه، این اقدام جنگنده‌های رژیم جعلی صهیونیست را محکوم و اظهار کرد: سرنگونی جنگنده اف16 اسرائیل توسط پدافند ارتش سوریه پیام محکمی از سوی نیروهای مقاومت به اسرائیل غاصب و ارباب جنایتکارش آمریکای بزرگ بود و به آن‌ها نشان داد که جبهه مقاومت قوی‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنند.
امام‌ جمعه کاشمر با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل به نابودی خود اذعان دارند، یادآور شد: امروز جبهه مقاومت خواب راحت را از چشم صهیونیست‌ها گرفته است و اجازه نمی‌دهد توطئه‌ها و نقشه‌های آنان محقق شود.
وی در ادامه با تقدیر از حضور دشمن شکن، تاریخی و کم نظیر مردم کاشمر در راهپیمایی 22 بهمن گفت: شما ثابت کرده‌اید که ملت آگاه، بصیر و انقلابی هستید.
طباطبایی با بیان اینکه این حضور نه تنها مشت محکمی بر دهان دشمن بود بلکه مستکبران را ناامید کرد، افزود: ملت ایران ثابت کردند که برای دفاع از ارزش‌ها و حمایت از رهبری و ولایت فقیه آماده و در صحنه هستید.
وی با اشاره به اینکه ملتی که برای دفاع از ارزش‌های خود، اسلام و انقلاب همیشه در صحنه باشد، شکست نخواهد خورد، به مسئولان یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی ایران ما رئیس نداریم بلکه همه افرادی که مسئولیتی بر عهده گرفتند خادم و نوکر مردم هستند و حیف است که به این مردم خدمت نکنیم و خاک پایشان را سرمه چشمانمان نکنیم.
امام جمعه کاشمر با بیان اینکه دولت در قبال حضور ملت انقلابی و همیشه در صحنه باید با بسیج کردن تمام امکاناتش نسبت به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بپردازد، گفت: متاسفانه برخی مجموعه‌های اداری نسبت به مراجعه کنندگان بی‌احترامی و بی‌اعتنایی می‌کنند.

captcha