برگزاری نشست‌های تخصصی و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی کتب دینی
کد خبر: 3692069
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

برگزاری نشست‌های تخصصی و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی کتب دینی

گروه ادب ــ همزمان با برپایی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین در استان قم، بانک اطلاعاتی کتب دینی ناشران داخلی و خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه راه‌اندازی شده است.

برگزاری نشست‌های تخصصی و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی کتب دینی

به گزارش خبرنگار ایکنا از قم، همزمان با برپایی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استانی در استان قم، این رویداد فرهنگی هر روز شاهد برپایی نشست‌های تخصصی و عمومی متفاوتی است که از آن جمله می‌توان به برگزاری نشست کمبودها و تجهیزات در حوزه کتب دینی اشاره کرد.

همچنین نشست‌های دیگری طی روزهای برپایی این نمایشگاه با موضوعات مشکلات اقتصادی حوزه نشر، نشر کتب دینی در حوزه دیجیتال، نشست درباره کتب دینی کودک و نوجوان و ... برگزار می‌شود.

از جمله رویکردهای جدید این نمایشگاه، راه‌اندازی بخش اطلاع‌رسانی آن است که تاکنون موجود نبوده و برای نخستین بار ایجاد شده و تمام اطلاعات کتاب‌های ناشران در این پایگاه اطلاع‌رسانی به ثبت رسیده است. پیش از این چنین بانک اطلاعاتی موجود نبوده است و اکنون حتی اطلاعات ناشران خارجی نیز در آن به ثبت رسیده است.

در نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین برای هر گروه از ناشران اعم از عمومی، حقوقی، دانشگاهی، هنر، پزشکی، دفاع مقدسی و کودک و نوجوان، بخشی در نظر گرفته شده که ناشران هر حوزه در بخش مربوطه ساماندهی شده‌اند.

این نمایشگاه از 26 بهمن تا 5 اسفند در مصلای قم برپاست.

انتهای پیام

 

captcha