نگهداری از حیوانات در منازل طبق شرع اسلام حرام است
کد خبر: 3692074
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

نگهداری از حیوانات در منازل طبق شرع اسلام حرام است

گروه سیاسی - امام جمعه سنندج نگهداری برخی از حیوانات را در منازل طبق شرع اسلام حرام دانست و گفت: خانواده‌ها این مهم دینی را باید رعایت کنند تا از بسیاری امراض و بیماریها مصون بمانند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 27 بهمن ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال اظهار کرد: مردم استان کردستان همگام با سایر همو طنان خود با حضور در راهپیمایی ندای مرگ بر آمریکا سردادندکه این حضور جای تقدیر و تشکر را دارد.
وی با اشاره به اینکه کردستانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه‌ای نو آفریدند، افزود: ملت ایران اسلامی باردیگر با نقش برآب کردن توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان، ثابت کردند با انقلاب و رهبری‌اند.
امام جمعه سنندج با تأکید بر رعایت نظافت و پاکیزگی در دین مبین اسلام بیان کرد: نظافت و پاکی تنها در پوشش خلاصه نمی‌شود و در تمام امور روزانه خود باید نظافت و پاکیزگی داشته باشیم.
وی اعلام کرد: کسب روزی حلال ، خوردن غذاهای سالم ، انجام اعمال صالح و دوری از محرمات هم جز وظایف دینی و اسلامی ماست.
ماموستا خدایی با اشاره به اینکه نظافت نصف ایمان بوده و بر همه مسلمانان واجب است، عنوان کرد: ما به عنوان خانواده اسلامی و مسلمان باید این آداب دینی را رعایت کنیم و در حفظ واحیای آن در جامعه کوشا باشیم.
وی در پایان نگهداری برخی از حیوانات را در منازل طبق شرع اسلام حرام دانست و یادآور شد: خانواده‌ها این مهم دینی را باید رعایت کنند تا از بسیاری امراض و بیماریها مصون بمانند.

انتهای پیام

captcha