مسئولان از مواضع ایران دفاع کنند
کد خبر: 3692079
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

مسئولان از مواضع ایران دفاع کنند

گروه سیاسی- امام جمعه کرج با اشاره به اینکه مقامات فرانسوی علیه ایران مواضع تند دارند، گفت: مسئولان باید مراقب باشند، فقط بیانیه دادن کافی نیست باید محکم از موضع جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

به گزارش ایکنا از البرز آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، 27بهمن در خطبه های نمازجمعه کرج ضمن قدردانی از مردم حماسه‌ساز البرز به واسطه حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، اظهارکرد: این حضور پر شور پیام‌های فراوانی داشت که نشان داد انقلاب در دل مردم ایران ریشه دارد و مردم با تمام مشکلات اقتصادی اصل انقلاب را دوست دارند.
وی افزود: مردم بدون دسته بندی‌های سیاسی و جناحی به خیابان آمدند و نشان دادند حامی انقلاب هستند و از ارزش‌های دینی و انقلابی خود در سایه رهبری دفاع می‌کنند.
حسینی همدانی در ادامه به مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: اگرعملکردها به گونه‌ای باشد که موجب نارضایتی مردم شود و اسلامیت نظام و جمهوریت نظام را زیرسوال ببرد همه مسئول هستند، مسئولان اگر می خواهند صدای مردم را بشنوند صدای مردم این است که از فساد و رانت، بیکاری، تورم، شعارهای دروغ و وعده های پوچ ناراحت هستند.
امام جمعه کرج همچنین از سفر رییس جمهور فرانسه به ایران سخن به میان آورد و گفت: باید مراقب تکرار نشدن تاریخ بود، مقامات فرانسوی علیه ایران اسلامی مواضع تند دارند و بارها رئیس جمهور فرانسه در جمع خبرنگاران فعالیت موشکی ایران را برای منطقه خطرناک دانسته است.
وی تاکید کرد: مسئولان باید مراقب باشند، فقط بیانیه دادن کافی نیست باید محکم از موضع جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد و اجازه نداد این گونه سخن بگویند.
این مسئول در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته جاری، گفت: سوم جمادی الثانی در سال یازدهم قمری به روایتی با روز شهادت حضرت زهرا(س) مصادف شده است.
حسینی همدانی با اشاره به اینکه تا قیامت کسی همچون شخصیت با ارزش و الهی حضرت زهرا(س) آفریده نخواهد شد، افزود: اسامی و القاب آن حضرت از شخصیت والای ایشان خبر می دهد و اگرچه زندگی حصرت زهرا(س) کوتاه بود اما نا گفته هایی فراوانی را به همراه داشت که بین آنها دل محبانش را اندوهگین می سازد.
خطیب نماز جمعه شهر کرج با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه(س) با قاطعیت و شجاعت وارد عرصه دفاع از ولی زمان خود شد و بدون انعطاف و تسلیم در مسیر استقرار حاکمیت ولی حرکت کرد و در این مسیر از پای ننشست تا به شهادت رسید، گفت: اگر زندگی آن حضرت را به دقت نگاه کنیم رابطه دیانت و سیاست به خوبی درک می شود و زمان شناسی، دشمن‌شناسی و راه‌های مقابله با دشمن را می‌توان با نگاه به زندگی حضرت زهرا(س) به خوبی فرا گرفت.
انتهای پیام./

 

captcha