دشمن به دنبال ترویج افکار مادی‌گرایانه است/ تبعیض، مورد رضایت خداوند نیست
کد خبر: 3692085
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

دشمن به دنبال ترویج افکار مادی‌گرایانه است/ تبعیض، مورد رضایت خداوند نیست

گروه سیاست و اقتصاد- امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: ادشمن امروز افکار مادی‌گرایانه از سوی دشمنان تبلیغ می‌شود، زیرا استکبار و دشمنان ما همواره به دنبال جنگ و ستیز با آموزه‌های معنوی و معجزات الهی بوده و هستند.

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی، امام‌جمعه موقت اصفهان امروز 27 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت و ضرورت رعایت تقوا، اظهار کرد: انسان‌های متقی روزی دهنده را خداوند می‌دانند و به دنیا دل نمی‌بندند و از کسی جز خداوند متعال ترس و واهمه ندارند.
وی افزود: معجزه یکی از راه‌های شناخت انبیاء است، در واقع معجزه به معنای انجام کارهایی است که انسان از انجام آن عاجز می‌باشد، اما برای خداوند انجام هیچ کاری مشکل نیست. به‌طور مثال نوزادان قادر به صحبت کردن نیستند، اما، حضرت عیسی مسیح(ع) در گهواره سخن گفتند.
امام‌جمعه موقت اصفهان بیان کرد: امروز افکار مادی‌گرایانه از سوی دشمنان تبلیغ می‌شود، استکبار و دشمنان ما همواره به دنبال جنگ و ستیز با آموزه‌های معنوی و معجزات الهی بوده و هستند.
وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: حضرت فاطمه(س)، انسان بسیار با عظمتی بودند، قطره‌های اشک چشم ایشان تیری بود بر چشم دشمنان و اینکه ایشان می‌خواستند، مردم را به مسائل آگاه کنند.

میردامادی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز پیش‌بینی کردند، راهپیمایی امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد، این در حالی بود که دشمنان می‌خواستند 22 بهمن امسال به گونه‌ای دیگر و باعدم حضور مردم باشد، اما امسال شاهد بودیم که مرم آگاه و هوشیار ما با شرکت خود در این راهپیمایی، جواب کوبنده‌ای به دشمنان دادند؛ به همین دلیل مسئولان نیز باید نهایت تلاش را برای خدمت به این مردم بکنند.
وی با بیان اینکه در ادارات باید به خوبی با مردم برخورد و مشکلات آنان بررسی شود، افزود: اکنون 80 درصد مردم که به‌عنوان ارباب رجوع به ادارات مختلف مراجعه می‌کنند از وضعیت ادارات و نوع پاسخگویی آنان ناراضی هستند.
امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: اکنون این سوال مطرح می‎شود که چطور یک فرد صدها میلیارد وام با سود 4 درصد می‎گیرد اما جوانی باید برای گرفتن 10 میلیون وام ازدواج، بسیار دوندگی کند و سختی بکشد؟ یا چطور حقوق‌های نجومی سر ماه پرداخت می‌شود، اما حقوق کارگران ذوب آهن و فولاد مبارکه که سختی و مشقت فراوانی را در کنار کوره‌ها متحمل می‌شوند، سرماه پرداخت نمی‌شود؟ این‌ها تبعیض است و مورد رضایت خداوند نیست.
میردامادی با اشاره به کودتای رضاخان، بیان کرد: استکبار همواره دنبال آدم‌های احمق و بی‌سواد است تا بتوانند بر آن‌ها نفوذ کرده و افکار خود را بر آنان تحمیل و حکومت کنند، نمونه بارز آن رضاخان بود که مزدور و بازیچه دست انگلیسی‌ها شد، اما نهایتا سرنوشت خفت‌باری برای او رقم خورد.
وی با اشاره به سرنگون کردن هواپیمای اف 16 اسرائیل توسط قهرمانان سوریه، گفت: این اتفاق باعث شد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی ناله و زاری کند و در واقع قهرمانان سوریه جواب کوبنده‌ای به اسرائیل دادند.

انتهای پیام

captcha