شهدا درس اقتدار و مبارزه با ظلم را به ما دادند
کد خبر: 3692095
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱
حسینی:

شهدا درس اقتدار و مبارزه با ظلم را به ما دادند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه سیرجان گفت: شهدای ما درس اقتدار و مبارزه با ظلم را به ما دادند و هفته آینده میزبان چهار شهید گمنام هستیم که باید همچون راهپیمایی 22 بهمن مردم در تشییع پیکر شهدا باشکوه شرکت کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اعلام اینکه تیم اقتصادی دولت باید منسجم، قاطع و تخصصی برای کنترل بازار و رفاه اقتصادی مردم اقدام کند از نیروی انتظامی در دستگیری 90 نفر از دلالان ارز که موجب اخلال در نرخ ارز و آشفتگی و عدم ثبات بازار می‌شدند، تقدیر کرد.
وی افزود: مردم در همه صحنه همراه و همیار دولت و مسئولان بودند و لایق خدمات بیشتر همره با رفاه و آسایش هستند که مسئولان هرگز این مهم را فراموش نخواهند کرد.
حجت‌الاسلام حسینی از حضور گستره و کم‌نظیر مردم شهرستان سیرجان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: این حضور حمایت قاطع ملت ایران از اسلام و نظام اسلامی، ایستادگی در برابر هرگونه تحریم و فتنه، ناکام ماندن دشمن و شکست آنها با وجود همه توطئه‌ها، امید به آینده درخشان ملت ایران و همچنین وحدت و استقامت مردم ایران را به رخ جهانیان کشید.
وی سرنگونی هواپیمای صهیونیستی توسط نیروهای مقتدر پدافند هوایی و ارتش سوریه را ضربه کاری بر رژیم اشغالگرقدس عنوان کرد و ادامه داد: پاسخ تجاوزات مکرر این رژیم به سوریه باید داده شود و سردمداران غاصب این رژیم باید بدانند از حالا پاسخ‌های کوبنده و سیلی‌های محکم‌تری را دریافت می‌کنند تا بدانند نمی‌توان با زبان قلدری و ظلم به همه تاخت و تاز کرد.
امام جمعه سیرجان با اشاره به سخنان سردار سلیمانی در مورد نابودی رژیم اشغالگر قدس تأکید کرد: شهدای ما درس اقتدار و مبارزه با ظلم را به ما دادند و هفته آینده میزبان چهار شهید گمنام هستیم که باید همچون راهپیمایی 22 بهمن مردم در تشییع پیکر شهدا باشکوه شرکت کنند.
منبع: ستاد اقامه نماز جمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha