پیام فاطمیه، عقلانیت و رحمانیت دین اسلام است
کد خبر: 3692096
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
سالاری:

پیام فاطمیه، عقلانیت و رحمانیت دین اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه شهرستان عنبرآباد با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در مجالس فاطمیه افزود: پیام فاطمیه، عقلانیت و رحمانیت دین اسلام است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سالاری، امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: در یک راهبرد اساسی باید فاطمیه را مانند محرم جهانی کرد، چرا که فاطمیه از ویژگی‌های بالایی برخوردار است و می‌شود توطئه دشمنان اسلام مثل تکفیر که از اسلام چهره خشونت‌آمیزی نشان داده را گرفت، لذا فاطمیه قیام بدون شمشیر است.
وی با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در مجالس فاطمیه افزود: پیام فاطمیه، عقلانیت و رحمانیت دین اسلام است.
امام جمعه شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: امروز اوج خشونت را در آل سعود با همکاری آمریکایی‌ها و جنایات ایشان در یمن می‌بینیم.
وی با تشکر از مردم به خاطر شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: امسال ملت ایران 22 بهمن راهپیمایی با شکوهی ایجاد کردند که دشمن نیز از وصف آن عاجز ماند.
حجت‌الاسلام سالاری اظهارکرد: مؤولان قدر مردم بی‌نظیر خود را بدانند و با روحیه انقلابی و عمل جهادی به این ملت خدمت کنند تا عقب‌تر از این ملت نمانند، پیام راهپیمایی 22 بهمن، استکبارستیزی و عدالت اجتماعی است.
وی تأکید کرد: امروز شهرستان عنبرآباد از لحاظ امنیت در سطح بالای خود قرار دارد که این را مدیون زحمات نیروهای انتظامی هستیم.
منبع: ستاد اقامه نماز جمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha