مرکزیت پدیداری انقلاب اسلامی مسجد بود
کد خبر: 3692103
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

مرکزیت پدیداری انقلاب اسلامی مسجد بود

گروه اجتماعی: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این‌که مرکزیت انقلاب اسلامی مسجد بود، گفت: در ۲۹ بهمن سال ۵۶ نیز خیزش عظیم از مسجد شروع شد و مردم طی این قیام همدلی خود با امام(ره) را نشان دادند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، احمدعلیرضابیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تبریز، با تاکید بر این‌که مرکزیت انقلاب اسلامی مسجد بود، گفت: در ۲۹ بهمن سال ۵۶ نیز خیزش عظیم از مسجد شروع شد و مردم طی این قیام همدلی خود با امام(ره) را نشان دادند.

مرکزیت پدیداری انقلاب اسلامی مسجد بود

وی، با تاکید به اینکه مردم با اعتراضات خود به رژیم طاغوت، اوج دلبستگی خود راه رهبر کبیر انقلاب را نشان دادند که بعد از آن، نهضت مردم وارد فاز اتصال و همبستگی در کشور شد، گفت: این همبستگی با اتصال روحانیت و اهداف انقلاب اسلامی ادامه دار شد و همه پی برده بودند دین راهگشا بوده و احکام آن نجات بخش است.

علیرضابیگی، خاطرنشان کرد: 29 بهمن سال 56 نقطه عطف انقلاب اسلامی بوده و یکی از کارهای بزرگ انقلاب است که نشان از قدرت نرم جمهوری اسلامی دارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، تشریح کرد: با عنایت خداوند امروز جمهوری اسلامی ایران توانسته به موفقیت‌های بسیاری در عرصه‌های مخالف دست یابد و قدرت ایران در حوزه نظامی نیز چشم دشمنان را کور می‌کند؛ در نبردهای منطقه نیز وقتی جمهوری اسلامی ایران با آمریکا پنجه در پنجه شد، به اعتراف عالم، ایران توانست بینی آمریکا را در منطقه به خاک بمالد. 

وی بیان کرد: نوید پیروزی جمهوری اسلامی ایران علیه داعش توسط سرلشگر سلیمانی بار دیگر چهره پدیدآوران اصلی داعش را نمایان کرد و میزان عصبانیت آنها از ایران اسلامی به خاطر شکست اخیر را می‌توان در رفتارهایشان مشاهده کرد.

 علیرضابیگی تصریح کرد: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران به واسطه رهبر معظم انقلاب بیانگر این است که همه پیروزی‌های ایران اسلامی نشان از تمسک به اهل بیت و حب اسلام و دین بوده است.

وی ادامه داد: فتح و ظفر اخیر می‌توانست شیرینی زیادی در کام مردم داشته باشد ولی به علت مشکلات اقتصادی نتوانست آن چنان شیرین باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تاکید به امنیت بی‌بدیل ایران اسلامی در کشور افزود: مردم همیشه تعیین‌کننده بوده و از بدو انقلاب تا به امروز همه موفقیت‌ها با تکیه به مردم پدیدار شده است.

 

captcha