تشییع و تدفین شهدای گمنام در تایباد
کد خبر: 3692108
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

تشییع و تدفین شهدای گمنام در تایباد

گروه شهرستان‌ها ـ پیکر شش شهید هشت سال دفاع مقدس در شهرستان تایباد و شهرهای کاریز و مشهدریزه تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، پیکر شش شهید هشت سال دفاع مقدس در شهرستان تایباد و شهرهای کاریز و مشهدریزه تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

پیکر پاک دو شهید امروز، 28 بهمن ماه از مقابل مسجد جامع امام صادق(ع) تشییع و در جایگاه ابدیشان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد به خاک سپرده خواهند شد، همچنین پیکر دو شهید در شهر کاریز و دو شهید دیگر در مشهدریزه‌ تدفین می‌شوند.

بر اساس این گزارش، آئین استقبال از پیکر این شهدا، روز گذشته، 27 بهمن ماه با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و مسئولان در میدان امام رضا(ع) شهرستان تایباد برگزار شد.

 مراسم بزرگداشت شهدای گمنام روز یکشنبه 29 بهمن ماه در هر سه مکان برگزار خواهد شد، همچنین یادبود هفتمین روز شهدا از ساعت 7 الی 9 صبح روز پنج‌شنبه سوم اسفند‌ماه در حسینیه ثارالله(ع) سپاه ناحیه تایباد برگزار می‌شود.

گفتنی است، پیش از این شهرستان مرزی و تلفیقی تایباد میزبان سه شهید گمنام بود که با ورود شهدای جدید مفتخر به میزبانی از 9 شهید گمنام می‌شود.

انتهای پیام

captcha