مردم ایران نارضایتی‌ها را به انقلاب گره نمی‌زنند
کد خبر: 3692132
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

مردم ایران نارضایتی‌ها را به انقلاب گره نمی‌زنند

گروه اجتماعی - امام جمعه زاهدان گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال این پیام را صادر کرد که مردم ایران نارضایتی‌ها را به انقلاب گره نمی‌زنند و اگر در جامعه برخی نارضایتی‌ها هم وجود داشته باشد، مانع حمایت آنان از انقلاب و آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهدا نمی‌شود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 27 بهمن‌ماه، گفت: حضور پر شور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، تحلیلگران سیاسی دنیا را شگفت‌زده کرد؛ مردم حماسه‌ای خلق کردند که در تاریخ ماندگار خواهد بود.
وی ادامه داد: این حضور حماسی در حقیقت این پیام را صادر کرد که مردم ایران نارضایتی‌ها را به انقلاب گره نمی‌زنند و اگر در جامعه برخی نارضایتی‌ها هم وجود داشته باشد، مانع حمایت آنان از انقلاب و آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهدا نمی‌شود.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: مردم به خیابان‌ها آمدند تا دوباره بر انقلاب و نظام اسلامی مهر تأیید بزنند و عظمت و شکوه انقلاب خود را به رخ جهانیان بکشند.

مردم ایران نارضایتی‌ها را به انقلاب گره نمی‌زنند

وی در ادامه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: شخصیت بزرگی همچون دخت گرامی رسول خدا(ص)، شخصیتی است که نه تنها باید الگوی زن مسلمان باشد، بلکه می‌تواند نمونه ایده‌آل یک زن برای هر انسان آزاده و آزاداندیش باشد.
سلیمانی افزود: حضرت فاطمه (س) فراتر از صفات ظاهری از چنان شأن و منزلت باطنی برخوردار بود که تنها افراد خاص قادر به درک آن هستند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: وجود نازنین این بانوی بزرگوار برای همه پر از خیرات و برکات بوده و لازم است جامعه اسلامی همت بیشتری در جهت شناخت ایشان داشته باشد.

انتهای پیام

captcha