حج بهترین راه ارتباط با مسلمانان جهان است
کد خبر: 3692145
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
مدیرکل حج و زیارت خراسان‌جنوبی:

حج بهترین راه ارتباط با مسلمانان جهان است

گروه سیاست و اقتصاد- مدیرکل حج و زیارت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که ایرانیان کمتر با مسلمانان جهان ارتباط برقرار کنند اظهار کرد: حج واجب بهترین فرصت برای ارتباط با مسلمانان جهان است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ابوالفضل نوفرستی، روز گذشته 27 بهمن‌ماه، در سخنرانی پیش از نماز جمعه گفت: یکی از راه‌های مهم برای تداوم انقلاب انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان است.
وی افزود: دستاوردهای انقلاب را باید برای جوانان بازگو کنیم تا آنان بدانند کجا بودیم و به کجا رسیده‌ایم.
مدیرکل حج و زیارت خراسان‌جنوبی ادامه داد: تا به امروز 400 میلیون تلفات بشر به دست خود برای خود به وجود آورده است.
نوفرستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی بعد از 40 سال، آینده‌اش به دنبال این است که تمدن ایرانی اسلامی را به این دنیای عجیب معرفی کند.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به این تمدن همه ما نقش داریم و باید تلاش کنیم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به دنبال این است که غیر ایرانی‌ها نیز از این تمدن استفاده کنند.
مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: امسال تعداد بسیاری از کشور ایران به حج واجب مشرف می‌شوند و ما به دنبال ایجاد ارتباط با دیگر مسلمانان هستیم چرا که بهترین ارتباط در حج واجب است.
مدیرکل حج و زیارت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که ایرانیان کمتر با مسلمانان جهان ارتباط برقرار کنند، یادآور شد: حج واجب بهترین فرصت ارتباط است.
انتهای پیام

captcha