حربه تحریم تاثیری در حرکت انقلابی مردم ایران ندارد
کد خبر: 3692146
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
امام ‌جمعه موقت بیرجند:

حربه تحریم تاثیری در حرکت انقلابی مردم ایران ندارد

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه فضای مجازی عرصه تاخت و تاز دشمن شده است، اظهار کرد: با این وجود، حربه تحریم و فضای مجازی تأثیری در حرکت مردم ایران نخواهد داشت.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند، روزگذشته 27 بهمن‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: بیکاری، فقر، تبعیض و بی‌عدالتی موانع حرکت انقلاب در مسیر رشد و پیشرفت است.

وی با بیان اینکه دین اسلام و ایمان به خدا ریشه در فطرت پاک انسان‌ها دارد، افزود:  اما متأسفانه اکثر انسان‌ها به ندای فطرت خدایی خود توجه نداشته و به انحراف وکج راهه می‌روند.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: انسان‌ها در برخورد با حقیقت ایمان سه دسته هستند که دسته اول احساس نیاز به دین و ایمان را در وجود خودشان درک کرده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که جز با تمسک جستن به دین آرامش نمی‌یابند.
مختاری با اشاره به اینکه آسیب جدی در حوزه معرفتی غفلت از حقیقت هستی و ایمان است، افزود: پادزهر غفلت، تفکر و اندیشه درباره موضوعات و مسائل مختلف است که قرآن‌کریم بارها به آن توصیه کرده است.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه بیان کرد: بزرگترین درس زندگی این بانوی بزرگ اسلام ولایت‌محوری و تلاش برای تشکیل و حفظ حکومت دینی بود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اهمیت راهپیمایی مردم در روز ۲۲ بهمن سال جاری تصریح کرد: مردم هوشیار ایران با راهپیمایی ٢٢بهمن حمایت خود را از حکومت اسلامی نشان داده و توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

مختاری افزود: این راهپیمایی به قدری تماشایی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در پیامی از حرکت مردم تشکر کردند.وی بیان کرد: راهپیمایی روز ٢٢ بهمن نشان داد که مردم ایران علی‌رغم همه دسیسه‌ها و توطئه‌ها بیش از گذشته خواهان اسلام و نظام اسلامی و استکبار ستیزی هستند.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: دشمنان و استکبار نیز باید بدانند که علی‌رغم فتنه انگیزی‌شان مردم ایران کارآزموده‌تر از قبل مسیر شهداء و انقلاب را ادامه می‌دهند.

مختاری با بیان اینکه فضای مجازی عرصه تاخت و تاز دشمن شده است، بیان کرد: با این وجود، حربه تحریم و فضای مجازی تأثیری در حرکت مردم ایران نخواهد داشت.

وی ادامه داد: استکبار باید به جای جنگ و تقابل تمدن‌ها و فرهنگ‌ها به سمت گفت وگوی تمدن‌ها به معنای حقیقی برود.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: افراد خسته از انقلابی‌گری باید جای خود را به جوانان توانمندی که از رویش‌های انقلاب هستند، بدهند.

مختاری با اشاره به اینکه مسؤلان باید پیام راهپیمایی ٢٢بهمن ملت بزرگ ایران را درک کرده و موانع حرکت قطار انقلاب را بردارند، تصریح کرد: رکود، بیکاری، فقر، تبعیض و بی‌عدالتی موانع حرکت انقلاب در مسیر رشد و پیشرفت است.

انتهای پیام

captcha