جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است
کد خبر: 3692152
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است

گروه اجتماعی -مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: در حال حاضر شاهد توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه هستیم و تلاش و جدیت بر این است تا در این حوزه آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم.

به گزاش ایکنا؛ از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، پنجشنبه 26 بهمن ماه در دیدار با فرمانده و مسئولان یگان ویژه فرماندهی نیروی انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر شاهد توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه هستیم و تلاش و جدیت بر این است تا با توسعه و تداوم فرهنگسازی در این حوزه آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم.
وی خدمات به جامعه ایثارگری را از مهمترین رسالت‌های بنیاد شهید دانست و بیان کرد: در راستای تامین خواسته‌ها و مطالبات قشر ایثارگر و خانواده شهدا تلاش و جدیت بر این است تا از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
شاهی نقش نیروی انتظامی را در برقراری امنیت و آرامش بسیار مهم دانست و تصریح کرد:‌ شهدا جایگاه و ارزش بسیار بالایی در نزد خداوند دارند و فرهنگ ایثار و شهادت نیز نشات گرفته از آموزه‌ها و مفاهیم دینی بوده و باید این فرهنگ را هر چه بیشتر توسعه و ترویج دهیم.
وی ادامه داد: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. توجه به فرهنگ ایثار و شهادت راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است تصریح کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس مشعلی است که همیشه فروزان است و نیازهای فکری و معنوی نسل فعلی و نسل های بعدی را تأمین می کند. و نیازمند معرفی رشادت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس به نسل سوم انقلاب است.

انتهای پیام

captcha