شرکت 60 نفر از خدام و هیأت امنای کردستان در طرح آرامش بهاری
کد خبر: 3692178
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

شرکت 60 نفر از خدام و هیأت امنای کردستان در طرح آرامش بهاری

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کردستان از برگزاری دوره آموزشی طرح نوروزی آرامش بهاری خبر داد و گفت: 60 نفر از خدام و هیأت امنای کردستان در طرح آرامش بهاری شرکت کردند.

حجت‌الاسلام میثم عباسپور، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از برگزاری دوره آموزشی طرح نوروزی آرامش بهاری در کردستان با حضور هیأت امنا و خُدام بقاع متبرکه میزبان این طرح خبر داد و اظهار کرد: این دوره در راستای ارتقای سطح دانش هیأت امنا و خُدام بقاع متبرکه میزبان طرح آرامش بهاری و بهبود کمی و کیفی خدمت‌رسانی به زوار و میهمانان نوروزی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری این دوره در شهرستان‌های سنندج و بیجار افزود: این دوره در شهر سنندج و بیجار با حضور بیش از ۶۰ نفر از هیأت امنا و خادم بقاع متبرکه در حال برگزاری است.
حجت‌الاسلام عباسپور یادآور شد: اداره کل اوقاف و امور خیریه تلاش دارد با دعوت از اساتید روانشناس و جامعه‌شناس همچنین دعوت از رئیس اداره تبلیغ وقف سازمان اوقاف اهمیت فعالیت و خدمت رسانی در ایام نوروز به زوار را برای هیات امناء و خدام به صورت علمی بیان کند و موجبات برگزاری با کیفیت طرح آرامش بهاری را در این اماکن مقدس فراهم آورد.
انتهای پیام

captcha