برگزاری مسابقه قرآنی با حضور 3500 نفر در اردبیل
کد خبر: 3692181
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

برگزاری مسابقه قرآنی با حضور 3500 نفر در اردبیل

گروه فعایت های قرآنی- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل گفت: اسفندماه سال‌جاری مسابقه حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور 3500 نفر در شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد .

بهروز خدایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل در گفت وگو با ایکنا؛ از اردبیل، تصریح کرد: این مسابقات در 24 رشته و 4 موضوع حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن، تدبر در قرآن، معارف اهل بیت(ع) شامل مفاهیم نهج‌اللاغه، صحیفه سجادیه و خطبه فدکیه و انس با قرآن برگزار خواهد شد.
وی به اهمیت برگزاری مسابقات و رویدادهای مختلف فرهنگی و قرآنی در طول سال اشاره کرد و گفت: در روز 10 اسفندماه سال‌جاری مسابقه حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد که طی فراخوان اعلام شده 3 هزار و 500 نفر از این شهرستان اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.
خدایی از در نظر گرفته شدن بیش از 3 هزار جایزه نفیس به نفرات برگزیده مسابقات قرآنی اشاره کرد و افزود: از لحاظ میزان افراد ثبت‌نام کننده، اردبیل موفق به کسب رتبه هفتم کشور شده و این موضوع حاکی از علاقه‌مندی و توجه ویژه به حضور در چنین رقابت‌های فرهنگی و مذهبی در شهر اردبیل است.
وی در ادامه به طرح‌های شاخص انجام پذیرفته اشاره کرد و یادآور شد: در قالب طرح مهر تندرستی به 300 نفر از بیماران نیازمند حمایت‌های لازم انجام پذیرفته و طرح ضیافت الهی در 8 بقعه و طرح ولایت نبوی نیز در 9 بقعه انجام پذیرفته است.

انتهای پیام

captcha