عزام بیش از یک هزار دانشجوی اردبیلی به راهیان نور
کد خبر: 3692185
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

عزام بیش از یک هزار دانشجوی اردبیلی به راهیان نور

گروه اجتماعی- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل از اعزام یک هزار و 500 دانشجو به راهیان نور خبر داد و گفت: این کاروان اسفندماه امسال در 3 محور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

معین الدین اسدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل در گفت وگو با ایکنا؛ از اردبیل، با اشاره به اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی گفت: حضور در اردوهای راهیان نور جوانان به ویژه دانشجویان را در حوادث فتنه گون بیمه می‌کند و حضور در این مناطق و درک وقایع دوران دفاع مقدس نقش بسزایی در بصیرت افزایی دانشجویان دارد.
اسدی با اشاره به اهمیت حضور روحانی در کاروان راهیان نور دانشجویی گفت: وجود روحانی دانشگاهی در بین زائران دانشجو علاوه بر روشنگری مسائل مختلف سبب تقویت روحیه انقلابی، جهادی و حماسی دانشجویان شده که این نیز به نوبه خود با تداوم ارتباط پس از راهیان نور منجر به بصیرت افزایی بیشتر در مسائل جامعه می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل از اعزام یک هزار و 500 دانشجو به راهیان نور خبر داد و گفت: این کاروان اسفندماه امسال در 3 محور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
اسدی با اشاره به وظایف و مأموریت‌های بسیج دانشجویی بیان کرد: از مسئولین بسیج برای تاثیرگذاری و اجرای بهتر برنامه‌هایی چون نشست تشکیلاتی، طرح ولایت, اردوهای جهادی، دوره های شهید دیالمه، شهید چمران و جشنواره‌های فعالیت های برتر علمی، فرهنگی،ادبی و هنری ققنوس و افسران جنگ نرم قدردانی می‌کنیم.
وی اظهار کرد: آخرین ماموریت ما در سال 96 اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور است که در این زمینه نیز انتظار می‌رود مسئولان بسیج در کف دانشگاه‌ها با ایفای نقش سازنده خود، این مهم را نیز به سر منزل مقصود برسانند.
اسدی رتبه سال 95 استان اردبیل در راهیان نور دانشجویی را مناسب دانست و گفت: بر اساس همین تعاملات سازنده و همکاری‌های مثال زندنی بود که استان اردبیل در زمینه مدیریت کاروان‌های راهیان نور دانشجویی با صدم اختلاف موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

انتهای پیام

captcha