نگاه آماری به جشنواره «فجر انقلاب قرآنی» لرستان در بهمن 96
کد خبر: 3692201
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

نگاه آماری به جشنواره «فجر انقلاب قرآنی» لرستان در بهمن 96

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ جشنواره فجر انقلاب قرآنی طی بهمن‌ماه امسال با شکوه و با حضور هرچه بیشتر خردسالان و نوجوانان لرستان برپا شد.

به گزارش ایکنا؛ جشنواره فجر انقلاب قرآنی به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت لرستان و با مشارکت دیگر نهادهای قرآنی استان چون اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی، امور قرآن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دارالقرآن الکریم استان طی دهه فجر امسال برپا شد.
این جشنواره در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، بروجرد، پلدختر، چگنی، خرم‌آباد، دلفان، دورود، رومشکان، سلسله، کوهدشت با حضور شش هزار و 154 نفر در رشته‌های حفظ و نقاشی در مقطع پیش‌دبستانی، دور اول و دوم دبستان، دورل و دوم متوسطه برپا شد.

نگاه آماری به جشنواره فجر انقلاب قرآنی لرستان در بهمن 96

طی برپایی این جشنواره در رشته حفظ در مقطع پیش‌دبستان در بخش پسران در مجموع 594 نفر، در بخش دختران نیز در مجموع 477 نفر، در رشته نقاشی در مقطع پیش‌دبستانی در بخش پسران 666 نفر و در بخش دختران 347 نفر، در رشته حفظ در دور اول دبستان در بخش آقایان 211 نفر، در بخش دختران نیز 428 نفر، در رشته نقاشی در دور اول دبستان در بخش پسران 331 نفر و در بخش دختران نیز 589 نفر شرکت کردند.
همچنین در رشته حفظ در مقط دور دوم دبستان در بخش پسران 180 نفر و در بخش دختران نیز 502 نفر، در رشته نقاشی در دور دوم دبستان در بخش پسران 228 نفر و در بخش دخترن نیز 696 نفر و در رشته حفظ در مقطع اول متوسطه در بخش پسران 36 نفر ودر بخش دختران 201 نفر، در رشته مفاهیم در مقطع اول متوسطه در بخش پسران 118 نفر و در بخش دختران 324 نفر و در رشته حفظ مقطع دور دوم متوسطه 42 نفر در بخش پسران و 63 نفر در بخش دختران و در رشته مفاهیم در مقطع متوسطه دور دوم 44 نفر در بخش پسران و 77 نفر در بخش دختران حضور داشتند.
این جشنواره طی بازه زمانی 16 تا 21 بهمن‌ماه به میزبانی مؤسسه قرآنی صاحب‌الزمان(عج)، نورالثقلین الیگودرز، بشری بروجرد، حلیةالقرآن بیرانشهر، تبیان لرستان، فجر کوثر نبوت چگینی، حامیان مکتب امام صادق(ع) خرم‌آباد، شمس‌الصحی غدیر دلفان، ساجدین دورود، روح‌الامین رومشکان، مشات‌ الشتر، میعاد رحمت کوهدشت، حضرت رقیه(س) معمولان و اتحادیه قرآنی مردمی لرستان برپا شد.
یادآوری می‌شود، این جشنواره با اعتباری بیش از 18 میلیون تومان جهت ثبت نام و برگزاری و هدایا برگزار شد.
انتهای پیام

captcha