احتمال اجرای طرح تربیت حافظان غرب تهران طی سال آتی
کد خبر: 3692208
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
لباس‌دوخت خبر داد:

احتمال اجرای طرح تربیت حافظان غرب تهران طی سال آتی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ‌ معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران از احتمال اجرای طرح تربیت حافظان این منطقه طی سال آتی خبر داد.

احتمال اجرای طرح تربیت حافظان طی سال آتی

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لباس‌دوخت، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا، اظهار کرد: با توجه به بازخوردی که از طرح تربیت حافظان داشته‌ایم و استتقبال فراوانی که خانواده‌ها از این طرح قرآنی داشته‌اند، احتمال اجرای این طرح قرآنی در سال آتی نیز وجود دارد.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران ادامه داد: تاکنون روند اجرای این طرح قرآنی بسیار خوب بوده و مربیان طرح نیز توانسته‌اند تا تمامی اهداف مورد نظر را در مدارس تحت پوشش به خوبی محقق کنند.
لباس‌دوخت با اشاره به اینکه بهترین زمان ممکن برای ارتقاء سطح قرآنی افراد، نهادینه کردن آموزه‌های قرآنی در سنین پایه است، تصریح کرد: در این رابطه استفاده از ظرفیت مدارس و دانش‌آموزان بسیار مؤثر و مفید خواهد یود.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران در پایان از تمامی دست‌اندرکاران، مدیران اجرایی و مربیان طرح تربیت حافظان غرب تهران به ویژه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران که تاکنون با نهایت توان نسبت به اجرای هرچه بهتر طرح اقدام کره‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

captcha