عاملان تیراندازی در زاهدان دستگیر شدند
کد خبر: 3692214
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

عاملان تیراندازی در زاهدان دستگیر شدند

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان در رابطه با حادثه تیراندازی روز گذشته زاهدان، گفت: طی درگیری مسلحانه، شرور اصلی این حادثه به هلاکت رسید و 3 همدست وی نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان در رابطه با حادثه تیراندازی روز گذشته زاهدان، گفت: مأموران پلیس با اشراف اطلاعاتی پس از شناسایی محل اختفای این شرور مسلح در یکی از محله‌های زاهدان، این منطقه را محاصره کرده، که فرد مذکور به محض مشاهده یگان‌های عملیاتی پلیس با ماموران درگیر شد.
فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان افزود: در این درگیری مسلحانه، شرور مسلح به هلاکت رسید و 3 همدست وی نیز دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: این شرور مسلح، به‌همراه سایر همدستانش به‌دلیل ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و حمل و نگهداری سلاح و درگیری با مأموران پلیس تحت تعقیب بوده است.
قنبری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قانون‌شکنان و هنجار‌گریزان خللی به امنیت پایدار جامعه وارد کنند.
به گزارش ایکنا، روز گذشته، 27 بهمن‌ماه 4 شرور مسلح در منطقه شیرآباد زاهدان اقدام به تیراندازی به سمت مردم کردند که در این حادثه، متأسفانه 4 نفر از شهروندان زاهدانی مجروح شدند.

عاملان تیراندازی در زاهدان دستگیر شدند

انتهای پیام

captcha