کسب رتبه برتر نماز توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی
کد خبر: 3692219
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

کسب رتبه برتر نماز توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی

گروه معارف- دبیر شورای اقامه نماز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در بین دستگاه‌های اجرایی استان رتبه برتر در امر نماز را کسب کرده است.

حسین افشاریان، دبیر شورای اقامه نماز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ستاد اقامه نماز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در بین دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته رتبه برتر را کسب کرده و از سوی ستاد اقامه نماز استان مورد تقدیر قرار گرفت.

وی ادامه داد: اقدامات قابل تقدیری در خصوص ترویج و توسعه فرهنگ نماز و برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز در این اداره‌کل انجام شده است.

دبیر شورای اقامه نماز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی افزود: هیات داوران ستاد اقامه نماز استان با بررسی مدارک و مستندات، عملکرد اجرایی اقامه نماز کارکنان را در قالب 25محور مختلف مورد ارزیابی قرار داده و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان رتبه برتر را کسب کرد.

افشاریان یادآور شد: تجهیز نماز خانه اداره‌کل،  تقدیر از فعالان در امر اقامه نماز، اهدای جوایز به فرزندان پرسنل که به سن تکلیف رسیده‌اند و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و نقاشی در دو نوبت با عنوان نماز از جمله فعالیت‌های این اداره‌کل در امر نماز است.

انتهای پیام

captcha