سیاست تحریم و تهدید در عزم انقلابی ملت ایران خللی ایجاد نمی‌کند
کد خبر: 3692229
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
امام جمعه اسفدن:

سیاست تحریم و تهدید در عزم انقلابی ملت ایران خللی ایجاد نمی‌کند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه اسفدن گفت: دشمنان در 22 بهمن امسال شنیدند و فهمیدند که سیاست تحریم و تهدید در برابر عزم انقلابی ملت ایران راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی، امام جمعه اسفدن، روز گذشته 27 بهمن‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اسفدن گفت: در راهپیمایی 22 بهمن، مردم حماسه‌ای دیگر آفریدند، در برابر دشمنی‌ها و فتنه‌های دشمن سر خم نکرده و آرزوهای دشمن را به یاس تبدیل کردند.
وی با بیان اینکه دستاوردهای حضور بی نظیر مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال دشمن شکن بود، افزود: به یقین پیام حضور مردم قهرمان ایران اسلامی را مقامات شیطانی آمریکا شنیدند و فهمیدند که سیاست تحریم و تهدید در برابر عزم انقلابی ملت ایران راه به جایی نخواهند برد.
امام جمعه اسفدن بیان کرد: باید از ایام فاطمیه در شناخت زهرای مرضیه(س) نهایت استفاده را بکنیم و مجالس و محافل عزا را در خور شان حضرت زهرا(س) برگزار کنیم.
عبداللهی خاطرنشان کرد: حمایت از امام و ولایت تا پای جان و احساس مسئولیت در برابر جریانات فکری و عقیدتی از درس‌های حضرت فاطمه زهرا(س) است.
وی به سالروز کودتای انگلیسی رضا خان در سال 1299 اشاره کرد و افزود: یکی از وقایع مهم تاریخ معاصر ایران کودتای سوم اسفندماه رضا شاه بود که انگلیسی‌ها به این نتیجه رسیدندکه پس از جنگ جهانی اول برای دستیابی بیشتر به منابع ایران باید یک نوکر سر کار بیاورند.
امام جمعه اسفدن یادآور شد: رضا خان سال‌ها به مردم ظلم و به بیگانه‌ای همچون انگلیس خوش خدمتی کرد وکشف حجاب و اسلام ستیزی را رواج و اسقلال کشور را فروخت.
انتهای پیام

captcha