ثبت‌نام در حوزه علمیه الزهرای زنجان تا پایان بهمن‌ ادامه دارد
کد خبر: 3692252
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
احمدی:

ثبت‌نام در حوزه علمیه الزهرای زنجان تا پایان بهمن‌ ادامه دارد

گروه اجتماعی: معاون آموزشی حوزعلمیه الزهرای زنجان گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در حوره علیمه الزهرا تا پایان بهمن فرصت دارند مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

کبری احمدی، معاون آموزشی حوزعلمیه الزهرای زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: ثبت‌نام حوزه علمیه الزهرای زنجان از سوم بهمن‌ماه سال جاری آغاز و در دفترچه ثبت‌نامی تا پایان ماه‌جاری این مهلت قید شده است.
وی افزود: هرچند پیش‌بینی می‌شود همانند سال‌های گذشته تا پایان امسال مهلت ثبت‌نام تمدید شود، ولی بهتر است علاقه‌مندان در اسرع وقت مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.
معاون آموزشی حوزعلمیه الزهرای زنجان گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به صورت حضوری با مراجعه به حوزه علمیه الزهرای زنجان واقع در سعدی وسط، جنب مسجد عباسقلیخان مراجعه و یا در پایگاه اینترنتی whc.ir ثبت‌نام کنند.
وی با اشاره به اینکه مهمترین شرط ثبت‌نام دارا بودن مدرک دیپلم با معدل حداقل 12 است، تاکید کرد: تحصیل طلاب در سطح دو حوزه خواهد بود که به فارغ‌التحصیلان مدرک کارشناسی ارائه می‌شود.
احمدی تصریح کرد: دوره تحصیلی برای طلاب روزانه که به صورت تمام وقت مشغول به تحصیل می‌شوند 5 سال و برای طلاب پاره‌وقت با توجه به ارائه واحدهای کمتر که در هر ترم تحصیلی 14 واحد در نظر گرفته شده 7 ساله خواهد بود.
وی افزود: شرط سنی برای متقاضیان در دوره روزانه 35 سال است که برای دوره‌های پاره‌وقت این شرط اعمال نشده و محدودیت سنی وجود ندارد.
معاون آموزشی حوزعلمیه الزهرای زنجان گفت: دارندگان مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای مراکز آموزش عالی نیز می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند که در پایان مدرک سطح دو حوزه به آنها تعلق خواهد گرفت.
احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 300 طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهرای زنجان مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: برای ترم تحصیلی جدید، ظرفیت 30 نفر در دوره روزانه و 30 نفر برای دوره پاره‌وقت در نظر گرفته شده است.
captcha