یازدهمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) آغاز به کار کرد/ شرکت 4608 نفر
کد خبر: 3692254
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
با پیام مرجع تقلید شیعیان؛

یازدهمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) آغاز به کار کرد/ شرکت 4608 نفر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) با پیام آیت‎الله‎العظمی سبحانی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایکنا، از قم، یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) ویژه برادران، امروز صبح 28 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی نور در قم آغاز به کار کرد.
در ابتدای این مراسم مرتضی نجفی قدسی مدیردارالقرآن کریم امام علی(ع) با قرائت پیام آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عظام تقلید از شرکت ده‎ها نفر در این مسابقه ملی خبرداد.
پس از سخنان وی حجت‎الاسلام والمسلمین احمدی قمی دبیر مجمع عالی تفسیر در سخنانی با اشاره به قداست قرآن کریم و با روایتی از حضرت زهرا(س) در این زمینه گفت: معنی و مفهوم این حدیث اهمیت اتصال به قرآن و عترت و رسیدن به جایگاهی که در آن انفاق خالصانه در راه خدا را منتج شود را مهمترین مسیر بندگی دانست.
در این مسابقات که در بخش‎های قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم آغاز به کار کرده است، قرآن آموزان این دارالقرآن در روزهای شنبه تا جمعه هفته جاری به رقابت خواهند پرداخت و داوران برجسته کشور از جمله اساتید کسمایی، دهدشتی و... بر کار فنی شرکت کنندگان نظارت خواهد داشت.

captcha