هزینه جابجایی مسافران نوروزی امسال افزایشی ندارد
کد خبر: 3692368
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

هزینه جابجایی مسافران نوروزی امسال افزایشی ندارد

گروه اجتماعی: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: نرخ جابجایی مسافران در ايام نوروز 97 با ناوگان عمومی افزایش نمي يابد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: امسال هیچ گونه افزایشی در نرخ بليت جابجایی مسافران نوروزی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به نشست کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد خدمات نوروزی خراسان شمالی گفت: اعضای این کمیته برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی اعلام آمادگی کرده اند و وظایف هر کدام مشخص شد.

بدیعی مقدم تصریح کرد: در این کمیته مصوب شد تا در گشت مشترک، از ناوگان عمومی مسافری و نیز از پایانه های مسافربری بازدید و آمادگی آنان برای طرح نوروزی بررسی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: شهرداری ها مکلف شدند نسبت به زیباسازی و آماده سازی پایانه ها و پارک سوارها در ایام نوروز مبادرت داشته باشند.

وي افزود: نسبت به آماده سازی راهدارخانه ها برای اسکان مسافران در شرایط اضطرار اقدام خواهد شد.

همچنين مقرر شد هواشناسی استان پیش بینی 2 هفته ای از وضعیت هوا را برای کمیته ارسال کند تا برنامه ریزی های مناسب و اطلاع رسانی های لازم برای خدمات رسانی بهتر به مسافران انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: شرکت نفت نیز نسبت به تامین سوخت مورد نیاز در تمام جایگاه های سوخت بویژه در مسیر اصلی جنگل گلستان به فاروج اقدام کند و جایگاه ها در هر زمان، آماده خدمات رسانی به مسافران باشند.

captcha