فاطمه(س) الگوی تمام عیار بانوان عالم است
کد خبر: 3692370
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

فاطمه(س) الگوی تمام عیار بانوان عالم است

گروه معارف: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه فاطمه(س) الگوی تمام عیار بانوان عالم است، گفت: سبک زندگی دختر رسول خدا، ساده زیستی و تربیت دینی را به انسان‌ها می‌آموزد.

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی در گفت وگو با خبرنگار ایکنا از البرز، اظهارکرد: خداوند تمام صفات و کمالات معنوی را در وجود نازنین حضرت زهرا(س) جمع کرده و آن حضرت بزرگ‌ترین بانوی دو عالم از لحاظ اخلاق،رفتار فردی و اجتماعی بود.
وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی کامل مکارم اخلاق و سبک زندگی اسلامی است، افزود: یکی از القاب خوب حضرت زهرا(س) صدیقه یعنی راستگو بوده و صداقت یکی از خصوصیات بارز هر فرد مومن است که مورد قبول جامعه و آحاد مردم است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، این بانوی گرامی که سرور تمام زنان اهل عالم است را بهترین و برترین الگوی تربیت اسلامی برای بانوان مسلمان برشمرد و گفت: تا چنین الگوهای اخلاقی در جامعه اسلامی وجود دارد خاموش کردن نور اسلام برای دشمنان بسیار سخت و ناممکن خواهد بود زیرا این بانوی شجاع درس زندگی و ایستادگی در مقابل صعوبات زندگی را به بانوان عالم می‌آموزد.
مسعودی اضافه کرد: این بانوی بزرگوار در تمام مراحل زندگی یار و غمخوار نبی اکرم(ص) بودند ورسول خدا فرزندش را مشاوری مهربان و دلسوز برای خود می دانستند.
وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بخشش و ایثار بودند به طوری که هر نیازمند و فقیری که در خانه آن حضرت را می‌زدند نا امید و مأیوس باز نمی‌گشتند و زمانی که نیازمندی به در خانه این بانوی بزرگ اسلام آمد و ایشان گردنبند ارزشمند خود را به ایشان می‌بخشند به طوریکه با این گردنبند مشکل مالی آن فقیر مرتفع گشته و غلامی نیز آزاد می‌شود.
این مسئول فرهنگی گفت: تبلیغات اسلامی البرز با همکاری روحانیون مستقر و هیئت های مذهبی بیش از 75برنامه‌های فرهنگی را در دهه فاطمیه را برگزار خواهد کرد.
وی سخنرانی در رابطه با شخصیت والا و معنوی حضرت زهرا(س) و بیان ویژگی های اخلاقی ایشان، جلسات پرسش و پاسخ، اجرای گفتمان دینی، محافل قرآنی از قبیل محفل انس و کرسی تلاوت، مداحی و روضه خوانی را از مهم ترین این برنامه ها برشمرد.
انتهای پیام./

captcha