برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ایلام
کد خبر: 3692403
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ایلام

گروه اجتماعی- مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام از برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد جامع این شهر خبر داد.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، نصرت‌الله یگانه، مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، اظهار کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این مراسم روز شنبه 28 بهمن تا دوشنبه 30 بهمن به مدت سه روز بعد از نماز و مغرب و عشاء برگزار می‌شود، افزود: این مراسم در محل مسجد جامع شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
یگانه با دعوت با اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسم معنوی، اضافه کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین و نمونه‌ترین الگو برای تمام ما در راستای ولایتمداری و دفاع از آرمان‌های اسلام است که باید شخصیت این بانوی بزرگوار برای نسل جوان امروز تبیین شود.
مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام تصریح کرد: برپایی مراسمات مختلف ائمه اطهار (ع) به ‌ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ و سیره ائمه اطهار (ع) در جامعه دارد و زمینه آشنایی هر چه بیشتر آحاد جامعه را با سیره و روش این بزرگواران را فراهم می‌کند.
captcha