آئین نکو‌داشت «محمود رزاقی» مؤلف و شاعر اهل بیت(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 3692405
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

آئین نکو‌داشت «محمود رزاقی» مؤلف و شاعر اهل بیت(ع) برگزار می‌شود

گروه جامعه_ فرهنگسرای رازی در ادامه سلسله برنامه‌های زندگی به سبک بزرگان، این بار مراسم تجلیل از استاد محمود رزاقی را در روز 29 بهمن‌ماه، برگزار می‌کند.

 

آئین نکو‌داشت «محمود رزاقی» مؤلف و شاعر اهل بیت(ع) برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 11، در این برنامه که با هدف آشنایی شهروندان با مفاخر و اندیشمندان شهر برگزار می‌شود، محمود رزاقی مؤلف و شاعر اهل بیت(ع) که بیش از 80 هزار بیت شعر سروده است معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

محمود رزاقی ضمن تسلط بر ادبیات فارسی بر ادبیات عرب نیز مسلط و تاکنون 17 اثر مذهبی را به نظم در آورده است که شامل کتب منظوم، نهج‌البلاغه، نهج‌الفصاحه، خطبه فدکیه، حدیث کساء، دعای سحر، صحیفه سجادیه، رساله حقوق امام سجاد(ع)، مناجات امیرالمومنین(ع)، وصیت‌نامه مولا امیرالمومنین(ع) به امام حسن مجتبی(ع)، زیارت عاشورا، زیارت وارث، دعای ندبه، دعای توسل، دعای جوشن کبیر، دعای عرفه، دعای جوشن صغیر، دعای ابوحمزه ثمالی، دعای افتتاح و فرمان حکومتی حضرت امیر به مالک اشتر بخشی از آثار ایشان است.

ضمنا مراسم رو نمایی از کتاب شرحه شرحه اشک با مویه‌های حضرت زهرا (ع) نوشته رزاقی متخلص به ارم نیز یکی دیگر از قسمت‌های مهم این مراسم است. تلاوت قران و سرود، سخنرانی، پخش کلیپ و... از دیگر قسمت‌های برنامه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در برنامه در زمان یاد شده از ساعت 16 به نشانی میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی فرهنگسرای رازی، سالن اجتماعت فرهنگسرا مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با شماره 55423353 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

captcha