پویش مردمی حجاب و عفاف در البرز آغاز شد
کد خبر: 3692409
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

پویش مردمی حجاب و عفاف در البرز آغاز شد

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: پویش مردمی حیا و حجاب از سوی موسسه قرآنی بیت‌النور کرج با هدف ترویج فرهنگ حیا و حجاب راه‌اندازی شد.

حجت الاسلام سیدعباس مسعودی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این پویش مردمی به منظور مطالبه‌گری مردم در بخش حجاب از سوی مسئولان و همچنین توجه به نقش مهم حیا و حجاب در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فعالیت فرهنگی - ترویجی خود را در ایران کوچک آغاز کرده است.
وی با اشاره به اینکه مقوله مهم حیا و حجاب در جامعه نیاز به تحول فکری و عملی دارد، افزود: برای گسترش این مقوله مهم باید ریشه‌ای کار کرد.
این مسئول بیان کرد: این پویش مردمی به دنبال این است تا همه نگاه‌ها و برنامه‌ها با محوریت حجاب جمع‌بندی شده و کار در زمینه حیا و حجاب به‌صورت اساسی از سوی مسئولان به عنوان یک مطالبه مردمی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
مسعودی با بیان اینکه باید بر روی پایه‌‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده و پای‌ بست‌ها را محکم کنیم، خاطر نشان کرد: ضروری است راهکارهای نهادینه کردن حیا و حجاب در جامعه احصا و با برنامه‌ریزی درست و اصولی اجرایی شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از حجاب به عنوان بخشی از فرهنگ ایرانی - اسلامی در جامعه یاد کرد و یادآور شد: این پویش مردمی مطالبه‌گری حیا و حجاب در البرز را در پی دارد زیرا با توجه به نیاز جامعه در تقویت حوزه فرهنگ حیا و حجاب در بین افراد به ویژه در کانون خانواده ضرورت دارد به این مقوله مهم در جامعه نگاهی تخصصی - کاربردی شود.
وی نقش فضای مجازی را در بین افراد جامعه تاثیرگذار دانست و افزود: این پویش خودجوش مردمی در فضای مجازی شکل گرفت تا حیا و حجاب به عنوان یک مطالبه مردمی مطرح و پیگیری شود.
ای مسئول ادامه داد: این پویش مردمی حمایت از حیا و حجاب اسلامی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته تا حرکتی فرهنگی در راستای مطلوب تر شدن فضای اخلاقی کشور برداشته شود.
مسعودی تصریح کرد: در این پویش مردم به دنبال این هستند که به مشکلات موجود در حوزه حیا و حجاب در جامعه همانند سایر مشکلات مردمی توجه شود، زیرا بی توجهی به این بخش مهم فرهنگی پیامدهای منفی در پی دارد که قابل جبران نیست.
انتهای پیام./

captcha