دبستان خیرساز روستای قاضی جوب از توابع شهرستان دهگلان افتتاح شد
کد خبر: 3692419
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

دبستان خیرساز روستای قاضی جوب از توابع شهرستان دهگلان افتتاح شد

گروه اجتماعی: دبستان خیرساز روستای قاضی جوب از توابع شهرستان دهگلان با حضور مدیر کل نو سازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان مدارس و جمعی از خیرین مدرسه ساز، به بهره برداری رسید

به گزارش ایکنا، از کردستان، یحیی نظری، فرماندار دهگلان امروز، 28 بهمن ماه در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز دهگلان این مدرسه به فعالیت های خداپسندانه حاج زیرار علی پناه خیر بومی شهرستان اشاره و اظهار کرد: با وجود حضور چنین انسان‌های خیر و نیکوکاری می‌توان به آینده‌ای بسیار پربارتر در عرصه تعلیم و تربیت امیدوارتر بود.
وی به فعالیت های دولت تدبیر و امید در روستاها اشاره کرد و افزود: امیدواریم به زودی مشکل آسفالت راه روستا هم برطرف شود که در این صورت روستا از تمامی امکانات برخوردار خواهد بود.
صالح نادری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهگلان در این مراسم به اعلام گزارشی از فعالیت های آموزش و پرورش پرداخت و افزود با همت حاج زیرار علی پناه یکی از بهترین مدارس استان کردستان در روستای قاضی جوب احداث و به مردم روستا و دانش‌آموزان اهدا شده است.
وی در ادامه افزود: دبستان خیرساز مرحوم حاج ابراهیم علی‌پناه دارای کلیه امکانات آموزشی و کمک آموزشی است که مهیای تحصیل دانش‌آموزان شده است.
مدیر آموزش و پرورش در پایان به ساخت مدارس خیرساز اشاره و از خیر مدرسه‌ساز و سایر خیرین درخواست کرد با توجه به فرسودگی فضاهای آموزشی در این زمینه آموزش و پرورش را یاری دهند.

انتهای پیام

captcha