آغاز مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان ناحیه 2 همدان
کد خبر: 3692452
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

آغاز مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان ناحیه 2 همدان

گروه فرهنگی- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان از برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی از 24 بهمن تا 4 اسفند ماه در مدارس این ناحیه خبر داد.

جواد سلیمانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: همزمان باسراسرکشور، سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی بارویکرد مهارت آموزی، شناسایی و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزی،در مدارس این ناحیه آغاز شده است.
وی با بیان اینکه این دور از مسابقات با رقابت 4 هزار دانش آموز در مدارس ناحیه 2 همدان انجام می‌گیرد افزود: سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی در قالب ۷۲ رشته و گرایش از 24 بهمن تا 4 اسفند ماه برگزار می‌شود.
سلیمانی اضافه کرد: هنرهای آوایی، نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، ادبی و پژوهشی، رسانه، فضای مجازی و کتابخوانی از جمله رشته‌های اصلی مسابقات فرهنگی هنری است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان اضافه کرد دانش آموزان علاقه مند پس از شرکت در مرحله شهرستانی به صورت کسب رتبه‌های برگزیده به استانی و در نهایت برگزیدگان این مسابقات به مرحله کشوری که راه خواهند یافت.
وی گفت: متن سرود‌ها و نمایش نامه‌ها در این دور از مسابقات ملی و مذهبی بوده به گونه‌ای که مضامین شهدا، اسلام، دین، ایران و مذهب در همه آنها مشهود است.
سلیمانی با بیان اینکه در این مسابقات مسیر حرکت دانش آموزان به سمت کارآفرینی و اشتغال است ابراز کرد: سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی در دو بخش عمومی و آزاد در سالن شهید پورمیدانی برگزار می‌شود.

 

captcha