نمایش« باران مایه‌های دختری از جنس من» در جویبار به روی صحنه رفت
کد خبر: 3692453
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
با موضوع آسیب‌های اجتماعی؛

نمایش« باران مایه‌های دختری از جنس من» در جویبار به روی صحنه رفت

گروه فرهنگی- نمایش« باران مایه‌های دختری از جنس من» به نویسندگی امیر لشکری و کارگردانی «امین باقری» با موضوع ازدواج و محوریت آسیب های اجتماعی از 25 بهمن ماه 96 در سالن آمفی تئاتر الغدیر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان جویبار به روی صحنه رفت.

به گزارش ایکنا از مازندران، نمایش «باران مایه‌های دختری از جنس من» به نویسندگی امیر لشکری و کارگردانی امین باقری با موضوع ازدواج و محوریت آسیبهای اجتماعی از 25 بهمن ماه 96 در سالن آمفی تئاتر الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار به روی صحنه رفت و تا سوم اسفند ماه اجرای این نمایش در این شهرستان ادامه خواهد داشت.
موضوع نمایش به داستان دختر و پسری می‌پردازد که از کودکی هم بازی یکدیگر بوده‌ و به وجود یکدیگرعادت می‌کنند، در گذر زمان و بزرگ شدن آنها به یکدیگر وابستگی بیشتری پیدا کرده و همین حس وابستگی، داستان را دچار چالش می‌کند.
والدین دختر به دلیل معتاد بودنشان به خاطر اینکه از پس مخارج اعتیاد خود برآیند دختر خود را شوهر می دهند و پسر هم که شخصیتی دم دمی مزاج دارد در مقابل این موضوع هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد. او نیز به اصرار خانواده خود ازدواج می‌کند و صاحب دو فرزند می‌شود و برای اینکه بتواند دختر را راحت‌تر فراموش کند برای ادامه تحصیل به خارج کشور سفر می‌کند، اما هیچ کدام نمی‌توانند دوری یکدیگر را تحمل کنند بنابراین به وسیله نامه هم چنان با یکدیگر در ارتباط هستند. بعد از مدتی دختر که دیگرنمی تواند با اعتیاد شوهرش کنار بیاید از او جدا می‌شود و پسرهم وقتی از این جدایی با خبر می‌شود همراه همسر و فرزندانش به ایران باز می گردد و برای دختر خانه‌ای دست و پا می‌کند و به این ترتیب با یکدیگر درارتباط هستند. بعد ازمدتی وقتی می‌بینند که نمی‌توانند با تقدیر کنار بیایند تصمیم می‌گیرند نقش عروس وداماد را درمراسم عروسی روی پشت بام خانه بازی کنند و...
در این نمایش فاطمه سجادی در نقش نیلوفر و امین باقری در نقش مسعود به بازی پرداختند.
حمیدرضا گل محمدی تواندشتی و امین باقری به عنوان طراح صحنه و مجری دکور، احمد باقری، محمد نیکخواه، علی درودی محسن یوسفی و امیرحسین آرمند به عنوان دستیاران صحنه، نسرین باقری به عنوان منشی صحنه، زهرا اصغری به عنوان مسئول موسیقی و افکت، امین باقری و امیرحسین فلاحت پیشه به عنوان طراحان نور، یوسف آرمند و شهاب کلبادی نژاد به عنوان طراحان پوستر و بروشور ، رضا توکلی ، ملیحه ساداتی به عنوان عکاس، محسن رحمانی، کوثر اکبر زاده و ابراهیم اطهری به عنوان روابط عمومی و امور تبلیغات، هادی قنبری و امیر حسین مقیمی به عنوان مسئول ساخت تیزر، رضا توکلی به عنوان فیلمبردار و ابراهیم اطهری به عنوان فیلمبردار پشت صحنه در این نمایش همکاری داشتند.
این نمایش 25 بهمن ماه در سالن الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار به روی صحنه رفت و تا سوم اسفند ماه راس ساعت 17 الی 19 به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام

نمایش« باران مایه‌های دختری از جنس من» در جویبار به روی صحنه رفت

نمایش« باران مایه‌های دختری از جنس من» در جویبار به روی صحنه رفت

captcha