حوزه‌های علمیه در همه شرایط پشتیبان انقلاب هستند
کد خبر: 3692488
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
بلوری:

حوزه‌های علمیه در همه شرایط پشتیبان انقلاب هستند

گروه معارف ـ رئیس تبلیغات اسلامی لامرد تأكید كرد كه حوزه‌های علمیه در همه شرایط پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند و هر کجا لازم شود در راه دفاع از اسلام و ولایت فقیه جان نثار می‌کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام روح‌الله بلوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لامرد امروز، 28 بهمن‌ماه در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه (س) این شهرستان با اشاره به حضور همه جانبه طلاب در عرصه‌های مختلف گفت: حوزه‌های علمیه در همه شرایط پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند و هر کجا لازم شود در راه دفاع از اسلام و ولایت فقیه جان نثار می‌کنند.
وی با یادآوری رسالت حوزه‌های علمیه گفت: مسئولیت امروز حوزه‌های علمیه بسیار سنگین است که این سنگینی مسئولیت، سختی کار را می‌طلبد.
بلوری با تأکید بر اینکه انجام رسالت بدون تحمل سختی‌ها محال است، افزود: اکنون که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم، باید راه و روش امام راحل را الگوی عملی خود در همه مراحل زندگی قرار دهیم و بدانیم امام خمینی(ره) بدون تحمل سختی‌ها نمی‌توانست به این جایگاه برسد.
رئیس تبلیغات اسلامی لامرد، بندگی، اخلاص و شب زنده‌داری را مهم‌ترین نیاز امروز حوزه‌های علمیه برشمرد و گفت: حوزه‌های علمیه باید ادامه‌دهنده راه امام خمینی(ره) به معنای واقعی کلمه باشند، اگر همانند امام شدیم در غافله انسانیت نقش‌آفرین خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha