اجرای 15 اثر فاخر توسط گروه سید الاحرار در کشور‌های آسیایی
کد خبر: 3692577
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

اجرای 15 اثر فاخر توسط گروه سید الاحرار در کشور‌های آسیایی

گروه فرهنگی- سرپرست گروه تواشیح سیدالاحرار استان همدان عنوان کرد: این مجموعه با تولید دو تواشیح با نام های حیدر کرار و امام زمان(عج) به زبان عربی و یک هم‌خوانی، خود را برای مسابقات اوقاف سال آینده آماده می‌کند.

حسین اولادیان، سرپرست گروه تواشیح سیدالاحرار استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این گروه همخوانی با ۱۵ سال سابقه یکی از گرو‌ه‌های مطرح استان و کشور است.
وی افزود: این گروه سرود تاکنون بیش از 20 اثر تواشیح با موضوع مناجات و مدح پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)، 8 اثر هم خوانی قرآن، 2 نماهنگ و 12 اثر با موضوعات مختلف امام عصر(عج)، حضرت زینب(س)، انقلاب، شهدا، ولایت و ...تولید کرده است.


رونمایی از ریحانه‌النبی، تازه‌ترین اثر سید الاحرار در شب شهادت زهرا(س)
اولادیان از اجرای زنده اثر جدید این گروه خبر داد و گفت: همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س)، تازه‌ترین اثر گروه سیدالاحرار به نام «ریحانه‌النبی» به دو زبان فارسی و عربی در صدا و سیمای همدان اجرای زنده خواهد داشت.
سرپرست گروه هم‌خوانی سیدالاحرار ادامه داد: این مجموعه به سفارش سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران به مناسبت سالگرد عملیات والفجر 8، در نیمه دوم بهمن موفق به اجرای اثری فاخر با عنوان «شهدای غواص»شد.
وی عنوان کرد: مهم‌ترین هدف گروه همخوانی سید‌الاحرار حضور در مرز‌های فراتر از استان و ایران است که در این راستا در ماه رمضان سال آینده،با اعزام این مجموعه به کشور‌های آسیایی و خلیج فارس شاهد اجرای 10 اثر فاخر تواشیح و 5 هم خوانی قرآن در مناطق خواهیم بود.


سید‌الاحرار با 3 اثر در مسابقات اوقاف 97 حاضر می‌شود
اولادیان ادامه داد: محمد تاج رسل الله، إليك مصيري، أنت يد الله، بدر الهدي، نفس المقدسة، بك أستجير، أمير الأنبياء، بكيت لرسم الدار، أحرم الحجاج، صوت الغرام از جمله آثاری است که سیدالاحرار در اعزام به خارج از کشور به اجرای آن خواهد پرداخت.
سرپرست گروه همخوانی سیدالاحرار از تولید آثار جدید خود برای مسابقات اوقاف خبر داد و عنوان کرد: این مجموعه با تولید دو تواشیح با موضوع امام علی(ع) و امام زمان(عج) با نام‌های «حیدر کرار و الیک مصیری» به زبان عربی و یک هم خوانی قرآن خود را برای مسابقات اوقاف سال آینده آماده می‌کند.

 انتهای پیام

captcha