کسب رتبه ممتاز کشوری «مُدل تعالی مدیریت مدرسه» توسط دبستان شاهد دورود
کد خبر: 3692586
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

کسب رتبه ممتاز کشوری «مُدل تعالی مدیریت مدرسه» توسط دبستان شاهد دورود

گروه فرهنگی ـ رئیس اداره دوره اول متوسطه آموزش و پرورش لرستان از کسب رتبه ممتاز کشوری دبستان شاهد شهرستان دورود در مُدل تعالی مدیریت مدرسه خبر داد.

به گزارش ایکنا از لرستان، یحیی دریکوندی، رئیس اداره دوره اول متوسطه آموزش و پرورش لرستان امروز، 29 بهمن در جمع خبرنگاران از کسب رتبه ممتاز کشوری دبستان شاهد شهرستان دورود در مُدل تعالی مدیریت مدرسه خبر داد و گفت: 312 آموزشگاه در استان لرستان تحت پوشش مُدل تعالی مدیریت مدرسه قرار گرفت که از این تعداد 166 آموزشگاه مورد ارزیابی کارشناسان و ناظرین استانی قرار گرفت.
وی افزود: در ارزیابی‌های صورت گرفته از این 166 آموزشگاه 18 آموزشگاه موفق به کسب رتبه مدرسه ممتاز، 22 آموزشگاه موفق به کسب مدرسه موفق و 34 آموزشگاه هم موفق به کسب مدرسه پویا شدند.
دریکوندی اضافه کرد: 9 آموزشگاه به مرحله کشوری راه پیدا کردند که از این تعداد یک آموزشگاه موفق به کسب رتبه ممتاز کشوری و 87 مدرسه دیگر هم در رتبه مدارس موفق کشوری قرار گرفتند.
وی یادآور شد: فضل‌الله محمدی کارشناس ستادی آموزش و پرورش لرستان هم به‌عنوان ارزیاب ممتاز کشوری برگزیده شد.
دریکوندی با تقدیر از تلاش‌های شهین ورمزیار، مدیر دبستان شاهد دورود، افزود: مُدل تعالی مدیریت مدرسه فرایندی مشارکتی است و قطعاً کسب این موفقیت مرهون همدلی، هم‌افزایی و مشارکت عوامل اجرایی و آموزشی این آموزشگاه بوده است که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

captcha