حافظان قرآن، سلاح مقابله با جنایات اسرائیل
کد خبر: 3692603
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
عضو ارشد جهاد اسلامی عنوان کرد؛

حافظان قرآن، سلاح مقابله با جنایات اسرائیل

گروه بین‌الملل ـ خضر حبیب از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تربیت نسلی جدید از حافظان قرآن را سلاح استوار فلسطینی‌‌ها برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

حافظان قرآن، سلاح مقابله با جنایات اسرائیلبه گزارش ایکنا به نقل از روزنامه الکترونیکی المشرق؛ خضر حبیب، از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن سخنانی در مراسم تکریم 200 تن از حافظان قرآن که در مسجد «قزمری» منطقه «شجاعیه» غزه برگزار شد، گفت: تربیت نسلی جدید و بی‌نظیر از حافظان قرآن، سلاحی استوار برای مقابله با طرح‎ها و اندیشه‎های اسرائیل برای توسعه شهرک‌‌های صهیونیست‌نشین و یهودی‌سازی قدس شریف است.

وی با تاکید بر این که نسل جدید قرآنی تلاش خواهند کرد، مسجدالاقصی را از لوث وجود اشغالگران پاک کنند، تصریح کرد: زمانی که شنیدیم نسلی جدید از حافظان کتاب خدا فارغ‌التحصیل شده‎اند تا بار دیگر پرچم مقاومت و جهاد را بر دوش گیرند، این را به فال نیک گرفتیم.

حبیب در این مراسم که با حضور فرماندهان ارشد جنبش جهاد و شماری از شخصیت‌های دینی و قرآنی فلسطین برگزار شد، گفت: قرآن کریم ملت‌ها را بیدار می‌کند و فرهنگ‎ها را تعالی می‌بخشد، به گونه‎ای که پیش از نزول قرآن به پیامبر(ص)، عرب‌ها در ظلم و فساد زندگی می‌کردند، اما با نزول قرآن امت عربی بیدار شد و از جهالت به علم و ابداع در همه جنبه‌های زندگی روی آورد.

وی تاکید کرد: امت عربی و اسلامی و بالاخص ملت فلسطین، نیازمند آموزش اصول اسلام و اخلاق به نسل‌ها و تقویت مفاهیم اسلامی در دل‌های فرزندان و نسل‌های آینده است.

انتهای پیام

captcha