اسفندماه؛ آخرین مهلت اعلام نامزدهای آئین تکریم خادمان قرآن سال 97
کد خبر: 3692604
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

اسفندماه؛ آخرین مهلت اعلام نامزدهای آئین تکریم خادمان قرآن سال 97

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر انجمن خادمان قرآن کریم گفت: از دستگاه‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی در حیطه قرآن تقاضا می‌شود چنانکه کاندیدایی برای آئین تکریم خادمان قرآن سال 97 دارند تا پایان اسفندماه سال جاری معرفی کنند.

محمدرضا پورمعین، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: نخستین جلسه تصمیم‌گیری درخصوص چگونگی انتخاب و معرفی خادمان قرآن کریم در سال 1397 با حضور نمایندگان منتخب کمیته‌های تخصصی هشتگانه با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاونت قرآن و عترت ارشاد در دفتر وی برپا شد.
وی اظهار کرد: با توجه به معرفی 21 استان بنابر درخواست انجمن خادمان قرآن از آنها، قریب به 500 نفر اسم به همراه رزومه در رشته‌های مختلف به دبیرخانه رسیده است که بررسی‌های آنها آغاز شد.
پورمعین عنوان کرد: مقرر شد ضمن تجدید نظر در آئین‌نامه، از دستگاه‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی قرآنی نیز تقاضا می‌شود چنانکه کاندیدایی برای انتخاب در سال 97 دارند، معرفی کنند.
وی ادامه داد: فرصت معرفی افراد برای این منظور تا پایان اسفندماه سال جاری است و طی یک ماه دبیرخانه موظف است انتخابات خود را از میان افراد حائز شرایط انجام دهد و سپس به تأیید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین رئیس جمهور می‌رسد تا در شب ولادت امام حسن مجتبی(ع)، بین 12 تا 14 نفر خادمان قرآن را برای بیست و سومین دوره این آئین‌ باشکوه انتخاب کنیم.
پورمعین یادآور شد: آئین تکریم از بیست و سومین دوره از خادمان قرآن کریم در شب ولادت کریم اهل‌ بیت، امام حسن مجتبی(ع) توسط انجمن خادمان قرآن کریم و با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور ریاست جمهوری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن در تهران برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha