برگزاری دومین نشست «عدالت اجتماعی از آرمان تا واقعیت»
کد خبر: 3692630
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

برگزاری دومین نشست «عدالت اجتماعی از آرمان تا واقعیت»

گروه جامعه ــ دومین نشست از سلسله نشست‌های عدالت اجتماعی از آرمان تا واقعیت امروز یکشنبه 29 بهمن ماه با موضوع «گروه‌های آسیب ­پذیر و عدالت اجتماعی» برگزار می‌شود.

دومین نشست «عدالت اجتماعی از آرمان تا واقعیت» امروز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت روز جهانی عدالت اجتماعی که مصادف است با اول اسفندماه (20 فوریه) مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی، موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی و موسسه آتیه، سلسله نشست­‌هایی با عنوان «عدالت اجتماعی؛ از آرمان تا واقعیت» را برگزار می­‌کند.

دومین نشست از این سلسله نشست‌ها ساعت 15 تا 17 امروز با موضوع «گروه­‌های آسیب‌پذیر و عدالت اجتماعی» با حضور انوشیروان محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، محمدامین قانعی راد جامعه­ شناس و استاد دانشگاه، ولی الله شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و محمدعلی زکریایی جامعه­ شناس و پژوهشگر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس خیابان آزادی نبش بهبودی برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود: نخستین نشست با موضوع اشتغال و عدالت اجتماعی با حضور منصوری معاون اشتغال وزارت کار، بایزید مردوخی مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صادق الحسینی اقتصاددان، افقه عضو هیات علمی دانشگاه و سپهری رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی روز گذشته برگزار شد.

انتهای پیام/

captcha