اعزام ۲۰۰ مبلّغ ویژه فاطمیه به شهرها و روستاهای لرستان
کد خبر: 3692679
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
عباس‌زاده خبرداد:

اعزام ۲۰۰ مبلّغ ویژه فاطمیه به شهرها و روستاهای لرستان

گروه اجتماعی ـ معاون اوقاف لرستان از اعزام ۲۰۰ مبلّغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف این استان به‌مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان شنبه، 28 بهمن در جمع خبرنگاران، از اعزام ۲۰۰ مبلّغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف این استان به‌مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) خبر داد و گفت: این تعداد مبلّغ برای برگزاری مراسم سوگواری و بیان ویژگی‌های حضرت فاطمه‌زهرا(س) به مناطق مختلف استان اعزام شده‌اند.
وی افزود: 150 مبلّغ غیربومی و 50 مبلّغ بومی به مدت یک هفته در امامزادگان و بقاع متبرکه، روستاها و مناطق محروم به تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) و بیان فضائل حضرت فاطمه‌زهرا(س) خواهند پرداخت.
عباس‌زاده با بیان این‌که برنامه‌های فاطمیه دوم با محورهای ترویج سبک زندگی فاطمی، اهمیت فرهنگ حجاب و عفاف و تبیین ارزش‌ها و معارف اهل‌بیت(ع) به نسل جوان برگزار می‌شودف اضافه کرد: برپایی خیمه‌های معرفتی بصیرتی، استفتائات مسائل شرعی، ترویج فرهنگ وقف، تبلیغ فرهنگ قرآن و اهل‌بیت(ع) و ایجاد غرفه‌های نقاشی و حفظ قرآن برای کودکان از مهم‌ترین برنامه‌های ایام فاطمیه دوم است .
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان یادآور شد: با بهره‌مندی از ظرفیت مبلّغان بومی و غیربومی تلاش می‌شود سبک زندگی فاطمی و سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام

captcha