روحانیت تاثیر ویژه ای در آگاهسازی جوانان دارد
کد خبر: 3692751
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

روحانیت تاثیر ویژه ای در آگاهسازی جوانان دارد

گروه معارف- مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: با توجه به شبهه افکنی و تبلیغات گسترده دشمنان در تمامی زمینه‌ها‌، تاثیر روحانیت در آگاهسازی مردم به ویژه جوانان بیش از پیش احساس می‌شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، روز گذشته 28بهمن ماه در سومین دوره آموزشی ائمه جماعات دستگاههای اجرایی که در سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شبهه افکنی و گسترده دشمنان در تمامی زمینه‌ها‌، تاثیر روحانیت در آگاهسازی مردم به ویژه جوانان بیش از پیش احساس می‌شود.
وی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: مهمترین اثرات نماز، تقرب به خداوند و دریافت رحمت بیکران اوست و همچنین نماز سد بزرگی است در برابر گناهان, چون روح ایمان را در انسان تقویت کرده و نهال تقوا را در دل پرورش می‌دهد.
مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در خصوص نقش بسیار مهم روحانیون در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و تشریح مسائل دینی و اعتقادی در جامعه تصریح کرد: این دوره آموزشی که برای سومین سال متوالی به همت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل برگزار شد قابل تقدیر است چرا که هم برای ائمه جماعات دستگاههای اجرایی و هم برای کارکنان مفید خواهد بود .
حجت اسلام بلوکی، مدرس دوره نیز، به مطالبی در خصوص نماز از منظر قرآن و ائمه معصومین اشاره کرد و افزود: توجه به ثواب عظیم، راههای تکمیل نماز و مقبولیت آن و توجه به معانی و اسرار این فریضه بزرگ الهی از جمله مسایلی است که باید به آن پرداخته شود.
وی گفت: امیدواریم با برگزاری چنین کارگاه‌هایی فرهنگ نماز خوانی بیش از پیش در جامعه گسترش یابد و از مشکلات و معضلات اجتماعی در این خصوص بکاهد.

انتهای پیام

captcha