شیوه دشمن برای ضربه‌زدن به کشور تغییر کرده است
کد خبر: 3692763
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

شیوه دشمن برای ضربه‌زدن به کشور تغییر کرده است

گروه اقتصادی- نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه شیوه دشمنان برای ضربه زدن به مردم و کشور تغییر کرده است، گفت: آن‌ها سعی دارند از طریق تأثیرگذاری بر معیشت مردم تشنج ایجاد کنند.

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، 29 بهمن در دوره آموزشی«فرصت‌ها و تهدیدها در فضای مجازی» که در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) مشکین دشت فردیس برگزار شد، اظهارکرد: دشمن سعی دارد از طریق تأثیرگذاری بر معیشت مردم تشنج ایجاد کند.
وی به دستگیری تعدادی جاسوس اشاره کرد و گفت: چندی پیش جاسوسانی که در زمینه تحلیل مسائل کشاورزی فعالیت داشتند، دستگیر شدند، این افراد بر روی منابع طبیعی ایران برنامه‌ریزی کرده بودند و حتی آب شرب تهران و مناطق کویری کشور را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند تا بتوانند در شرایط خشکسالی به نقطه ضعف‌های ما دست پیدا کنند.
نماینده ولی فقیه در وزارت کشاورزی گفت: با توجه به سنگ اندازی‌های دشمنان برای موفق شدن نیازمند عزم راسخ و ایمانی قوی هستیم لذا همه تشکل‌های مردمی حوزه کشاورزی کشور باید شناسایی و ساماندهی شوند.
ای مسئول با تاکید براینکه اقتصاد کشاورزی می‌تواند تا سال‌های سال معیشت و زندگی افراد را تأمین کند، گفت: وزارت جهاد کشاورزی در تلاش است تا منابع طبیعی و فضاهای بکر کشور محافظت و مراقبت کند و سعی دارد رسالت انقلابی و اسلامی خود را به شایستگی انجام دهد.
وی در ادامه با اشاره به موضوع همایش «فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی» تصریح کرد: شیوه و روش‌های سنتی تغییر پیدا کرده است و با توجه به این تغییرات باید زندگی را برنامه‌ریزی کرد.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: فضای مجازی، فضایی است که بسیاری از مردم نیازهای خود را در این فضا فراهم می‌کنند و این موضوع بیانگر میزان تأثیرگذاری فضای مجازی در زندگی افراد است.
وی گفت: لازم است دانش فضای مجازی خود را افزایش دهیم تا بتوانیم در مقابل جنگ نرمی که مستکبران به راه انداخته‌اند پیروز شویم.
انتهای پیام./

captcha