نمایشگاه پوستر و کاریکاتور قرآنی در اراک افتتاح شد
کد خبر: 3692767
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

نمایشگاه پوستر و کاریکاتور قرآنی در اراک افتتاح شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- نمایشگاه پوستر و کاریکاتور از سری برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان مرکزی در نگارخانه استاد اسماعیل آشتیانی در فرهنگسرای آیینه اراک افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، نمایشگاه پوستر و کاریکاتور از سری برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان مرکزی امروز، 29 بهمن در نگارخانه استاد اسماعیل آشتیانی در فرهنگسرای آیینه اراک افتتاح شد.
محمد ایمانی راد، دبیر بخش هنرهای تجسمی اولین هفته قرآن و عترت استان مرکزی، در این باره گفت: خوشنویسی (خط ثلث، نسخ و نستعلیق)، نقاشی خط، تصویرسازی به صورت حضوری، طراحی پوستر، تایپ، گرافیک و کاریکاتور، رشته‌های بخش این جشنواره هستند.
ایمانی راد ادامه داد: مجموع آثار ارسالی به جشنواره هنرهای تجسمی 300 اثر است. افتتاح نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط اولین نمایشگاه از بخش هنرهای تجسمی بود که روز گذشته با ارائه 35 اثر از 70 اثر ارسالی به پایان رسید. نمایشگاه طراحی پوستر و کاریکاتور امروز، 29 بهمن با حضور معاون اداری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد و تا دوم اسفندماه پذیرای علاقمندان است. از نفرات برتر و شایستگان تقدیر نیز 6اسفندماه تجلیل بعمل می‌آید./انتهای پیام

captcha