حضرت فاطمه(س) نقش بسزایی در هدایت بشری در کره خاکی دارد
کد خبر: 3692776
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

حضرت فاطمه(س) نقش بسزایی در هدایت بشری در کره خاکی دارد

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) با تربیت فرزندان صالح فراوانی چون ائمه معصومان و حضرت زینب کبری(س) و هر کدام از این شخصیت‌های برجسته معنوی، نقش به سزایی در هدایت بشریت در کره خاکی ایفا کردند.

حجت‌الاسلام محمدعلی عظیمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به ایام سوگوار فاطمیه اظهار کرد: در این ایام اقشار مختلف جامعه باید به صورتی رفتار کنند که شان و منزلت رفیع حضرت فاطمه (س) حفظ شود.
وی با اعلام اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) دارای مقامی وارسته و بلندی از منظر آسمانی‌ها است، افزود: حضرت فاطمه یک بانوی بهشتی وخمیر مایه وجودی ایشان از میوه‌های بهشتی شکل گرفته و مثل کوثری است روان که در پهنای کره خاکی برای بشریت امروز نور افشانی می‌کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان با اشاره به اینکه وجود این بانوی برجسته وشخصیت متعالی برای ما انسان‌ها برکات فراوانی در برداشته است، عنوان کرد: وجود نورانی حضرت فاطمه زهرا(س) که در تربیت فرزندان صالح فراوانی چون ائمه معصومان و حضرت زینب کبری(س) و هر کدام از این شخصیت‌های برجسته معنوی نقش به سزایی در هدایت بشریت در کره خاکی ایفا کردند.
وی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی غرب برای تغییر پوشش جوانان و نوجوانان اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه سبک زندگی ما با زندگی معصومین فاصله زیادی دارد و شاهد وضع نامناسبی از پوشش در کوچه و خیابان‌ها هستیم.

انتهای پیام

captcha