برکات جلسات قرآن در مواقع سخت جامعه نمود پیدا می‌کند
کد خبر: 3692783
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
حجت‌الاسلام عباسیان:

برکات جلسات قرآن در مواقع سخت جامعه نمود پیدا می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برکات جلسات قرآنی، گفت: برکت مجالس و جلسات قرآنی نمود خود را در مواقع سخت در جامعه نشان می‌دهد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز در نشست خبری برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد با اشاره به آمار ثبت‌نامی این آزمون در استان کرمانشاه، گفت: 10396 نفر در استان کرمانشاه برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند.
وی با اشاره به رقم ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در استان کرمانشاه، افزود: استان کرمانشاه رتبه 5 ثبت‌نام در سطح کشور را دارد.

برکات جلسات قرآن در مواقع سخت جامعه نمود پیدا می‌کند
حجت‌الاسلام عباسیان اظهار کرد: استقبال خوبی برای شرکت در این آزمون در استان به‌عمل آمده و این گامی در مسیر تقویت برنامه‌های قرآنی استان است.
وی درادامه با اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در روز 10 اسفند، گفت: آزمون کتبی در روز یاد شده رأس ساعت 8 صبح در 15 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.
مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: این آزمون در کرمانشاه در 2 حوزه که در بخش بانوان محل برگزاری آزمون دانشگاه آزاد قدیم است و در بخش آقایان این آزمون در دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام عباسیان در پایان با اشاره به برکات مجالس و محافل قرآنی در جامعه، گفت: برکت جلسات و محافل قرآنی نمود خود را در مواقع سخت در جامعه نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

captcha