شناسایی نقاط ضعف؛ نفوذ اقتصادی یهود در جامعه اسلامی
کد خبر: 3692817
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

شناسایی نقاط ضعف؛ نفوذ اقتصادی یهود در جامعه اسلامی

گروه فرهنگی- معاون امنیتی ستاد اطلاعات استان همدان با بیان اینکه یهود به دنبال نفوذ فرهنگی، اقتصادی و امنیتی در جامعه اسلامی است، عنوان کرد: شناسایی نقاط ضعف و اعمال تحریم نمونه بارز نفوذ اقتصادی و تخریب روحیه مردم مسلمان، نفوذ امنیتی یهود در جامعه اسلامی است.

به گزارش ایکنا از همدان، معاون امنیتی ستاد اطلاعات استان همدان، یکشنبه، 29 بهمن در همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی اظهار کرد: یکی از موارد قابل بحث در جامعه امروز نفوذ فرهنگی است.
وی افزود: نفوذ یک واژه انگلیسی است و به معنای رابطه بین کنش‌گران به گونه‌ای که خواسته‌ها، تمایلات و نیات یک یا چند کنش‌گر در جامعه را مورد هدف قرار می‌دهد که این مهم را می‌توان از نظر قرآن بررسی کرد.
معاون امنیتی ستاد اطلاعات استان افزود: نفوذ در قرآن به دو صورت مثبت و منفی قابل ذکر است؛ نفوذ مثبت، نبوت پیامبر اکرم(ص) و ایجاد یک امت اسلامی و نوع منفی جریان شناسی نفوذ در قرآن متعلق به فراعنه، منافقین و یهود است.
وی اضافه کرد: منافقین در قرآن به دلیل داشتن چند چهره و ورود به شکاف‌های جامعه اسلام همواره مورد نکوهش این کتاب آسمانی قرار گرفته اند و خداوند پست‌ترین نقطه دوزخ را به آنان تعلق داده است.

شناسایی نقاط ضعف؛ نفوذ اقتصادی یهود در جامعه اسلامی

سست کردن اعتقادات دینی مردم نفوذ فرهنگی یهود در جامعه اسلام
معاون امنیتی ستاد اطلاعات استان ادامه داد: یهود نیز به صورت‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و امنیتی در جامعه اسلام نفوذ کرده است و مهمترین هدف او ایجاد چند دستگی در امت مسلمان است.
وی گفت: شناسایی نقاط ضعف و اعمال تحریم و فشار بر جامعه اسلامی نمونه بارز نفوذ اقتصادی، تخریب روحیه مردم مسلمان نفوذ امنیتی یهود، ترویج سبک زندگی یهودی، عیاشی، شهوت رانی، شبهه افکنی و سست کردن اعتقادات دینی مردم نیزهمان نفوذ فرهنگی یهود در جامعه اسلام است.
معاون امنیتی ستاد اطلاعات استان اظهار کرد: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند «بالاترین و والاترین عنصری که موجودیت یک جامعه را شکل می‌دهد فرهنگ آن جامعه است».

در حال حاضر در نفوذ فرهنگی ناتو هستیم
وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در حوزه معرفی آسیب‌های نفوذ فرهنگی سه بحث مهم تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتو فرهنگی را عنوان می‌کند این نکته را نباید فراموش کرد که کوتاهی مسئولین باعث عنوان شبخیون فرهنگی از سوی رهبر شد.
معاون امنیتی ستاد اطلاعات استان ادامه داد: ما در حال حاضر در نفوذ فرهنگی ناتو هستیم یک تهاجم فرهنگی غول آسا که این خود فعال شدن سنسور‌های مسلمانان، شیعیان، قومیت‌ها و هر آن کس که متعلق به ایران و این نظام است را می‌طلبد کوتاهی در این امر آسیب‌های جبران ناپذیری را باخود به همراه خواهد داشت.

شناسایی نقاط ضعف؛ نفوذ اقتصادی یهود در جامعه اسلامی
این مقام استانی عنوان کرد: دشمن با تمام وجود به دنبال تهی کردن جامعه از معنویت و اندیشه‌های والای اسلام، تضعیف روحیه سلحشوری مردم، ترویج یأس و ناامیدی، تغییر ذائقه مردم، عوام گرایی، تهاجم به اصل ولایت فقیه، دست کاری ذهنی، نفوذ وابسته متهعد و کم رنگ کردن فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه است.
وی اظهار کرد: دشمن می‌داند تا زمانی که ملت ایران و شیعه به زره پولادی همچون ولایت، ضد ضربه شده است کار به جایی نمی‌برد لذا به تهاجم به اصل ولایت فقیه و شهوت رانی، ترویج سبک زندگی یهودیت در جامعه و تضعیف روحیه فداکاری و معنوی آنهاست.
معاون امنیتی ستاد اطلاعات استان ادامه داد: باید فضلیت‌ها و سنت و سیره حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) در جامعه ذکر شود که متأسفانه تا کنون این مهم به خوبی در جامعه تحقق نیافته است این امر مهم توجه ویژه و تعلیم و تعلم زیربنایی نهاد‌های متولی به ویژه مداحان را می‌طلبد.

captcha