پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان به‌مناسبت سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج
کد خبر: 3692864
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان به‌مناسبت سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان در پیام مشترکی جان باختن تعدادی از هموطنان را در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران ـ یاسوج را تسلیت گفتند.

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و سیدموسی خادمی، استاندار لرستان در پیام مشترکی جان باختن تعدادی از هموطنان را در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران ـ یاسوج را تسلیت گفتند.
در بخشی از این پیام آمده است: خبر سقوط هواپیمای مسافربری به‌دلیل برخورد با رشته کوه دنا و جان باختن 66 تن از هموطنان در این سانحه، بسیار دردناک بود.
اینجانبان ضمن تسلیت به ملت شریف ایران اسلامی، خانواده‌های آن عزیزان و مردم بزرگوار یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد و ابراز هم‌دردی صمیمانه با بازماندگان آن حادثه تلخ، علو درجات جان‌باختگان را از خداوند منان مسئلت داریم و امید است دیگر بار شاهد چنین حوادثی در میهن عزیز اسلامی خود نباشیم.

وجود 3 لرستانی در بین مسافران سانحه سقوط هواپیما

رضا آریایی، سرپرست معاونت عمرانی استانداری لرستان، گفت: عبدالرضا کردی، از اساتید حوزه روانشناسی و احمد چرمیان، استاد رشته مدیریت دانشگاه آزاد واحد بروجرد و فاطمه دالوند دانشجوی ورودی سال 1395 رشته پزشکی دانشگاه یاسوج سه لرستانی مسافر این هواپیما بودند و گفته می‌شود حمید هداوند‌خانی هم اهل لرستان است.

انتهای پیام

captcha