حضور ۳۳۵ متسابق در مسابقات هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3692880
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
خسروی خبر داد:

حضور ۳۳۵ متسابق در مسابقات هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری

حضور ۳۳۵ متسابق در مسابقات هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری از برگزاری یک دوره مسابقات قرآنی همزمان با هفته قرآن و عترت استان با حضور ۳۳۵ متسابق خبر داد.

مرضیه خسروی، رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه مسابقات قرآن کریم به مناسبت هفته قرآن و عترت در استان برگزار شد گفت: این مسابقات در دو رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 برگزار شد.
وی بابیان اینکه 335 نفر در این مسابقات شرکت کردند اظهار کرد: 255 نفر خواهر و 80 نفر برادر در مسابقات قرآن شرکت کردند.
خسروی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات به دو روش اینترنتی و حضوری انجام شد افزود: 285 نفر در سایت مربوطه و 50 نفر از طریق مؤسسات برای شرکت در مسابقه ثبت‌نام کردند.
رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه این مسابقات جمعه گذشته از ساعت 8 آغاز و تا ساعت 1 بعدازظهر ادامه داشت تصریح کرد: این مسابقات توسط 12 نفر داوری می‌شد.
وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات در 8 رشته حفظ جز 30، حفظ 3 جز، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جز، حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل باهم به رقابت پرداختند.
خسروی بابیان اینکه از تعداد شرکت‌کنندگان 77 نفر موفق به کسب نمره حدنصاب شدند ابراز کرد: در رشته‌های حفظ امتیاز شرکت‌کنندگان از 200 نمره و در رشته‌های قرائت از 100 نمره حساب‌شده است.
رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در رشته‌هایی که افراد شرکت‌کننده به حدنصاب نرسید مسابقات برگزار نشد.

captcha